The sims 4 - Familjen Berrie

2014



Har hunnit spela en del utav The Sims 4 och tänkte dela med mig lite av min familj som jag spelar med! Mina två startsimmar är Leylah Berrie och Ben Berrie, kom på först nu hurt roligt det låter men har aldrig varit bra på efternamn i Sims. I alla fall så är detta Leylah, hon älskar att spendera tid med familjen, läsa böcker och att laga mat! Hon gör karriär inom resturangbranschen.
Detta är alltså Ben, även Leylah's man, han gillar att träna och umgås med sina bro-kompisar. Han vill bli en hemlig agent och det är just det han jobbar hårt för att nå just nu.
Såhär ser deras hus ut just nu, det innehåller för tillfället det mest nödvändiga eftersom familjen inte hade råd med mer.
Ben är den som vaknar först och efter en dusch har han snabbt vaknat till liv och ger sig ut på en joggingtur i området.
Innan dagen drar igång på riktigt måste man ta en morgon-selfie!
Senare bestämmer sig Leylah och Ben för att besöka stadens bibliotek! Leylah hittar snabbt en kvinna som är lika glad för böcker som hon själv är, de sitter länge och diskuterar olika författare tills kvinnan måste gå.
Dagarna rullar på, både Ben och Leylah blir befodrade på sina jobb och hinner dessutom väldigt snabbt få några vänner!
Ganska snart blir Leylah gravid, vilket både Ben och Leylah tycker är jättespännande!
Och några dagar senare föds en liten pojke, han fick namnet Arthur! Familjen har inte mycket pengar kvar, men både Ben och Leylah jobbar hårt så att de så smånigom kan bygga ett eget rum till deras son.



I :3

Roligt att läsa lite om The Sims 4 :)

Svar: Kul att du tycker det! :)
spacesims.blogg.se


Felicia

Kul och läsa och se lite hur The Sims 4 ser ut/funkar :) fortsätta gärna!

Svar: Vad roligt att du tycker det! :)
spacesims.blogg.se


Enya

Hej! Älskar din blogg! Jag undrar bara om du har laddat ner något innehåll till sims 4 än och isåfall kan tipsa om lite?

Svar: Hej! Tack så mycket och ja det har jag faktiskt gjort. Tipsar så länge om denna sida http://mysims4blog.blogspot.se/ :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5