Familjen Alarcon Gen 1.1 - Utforska dags att jobba

2015



Äntligen fick jag lov att låna min brors dator och spela lite Sims 4! Så jag skapade en ny sim för att jag tänkte utforska den nya expansionen Dags att jobba, riktigt ordentligt! Okej dags att presentera min startsim.
 Detta är alltså min startsim - Megan Alarcon! Som är en väldigt familjeinriktad sim, hon är god och utåtriktad och dessutom en riktig glädjespridare.
Och för att slippa springa runt i staden och lefta efter en bra man, flyttade jag in den här snubben i huset, Johnny heter han. Dock måste jag påpeka att de inte är tillsammans - ännu.
Redan samma dag som Megan flyttade in tog hon jobb på sjukhuset! Hon är ännu inte sjuksköterska, utan serverar mat till patienterna, pratar med arbetskollegorna och hjälper till med andra små jobb som behövs göras.
Eftersom Megan och Johnny ändå är rumskompisar försöker de lära känna varandra lite bättre. Johnny har såklart också skaffat ett jobb, och försöker göra en karriär inom idrott.
Megan gör bra i från sig på jobbet och har redan fått en befodran! Hon får jobba mera med patienterna och göra små undersökningar på dem för att sedan föra det vidare till en läkare.
 
Det var allt för denna gången, kommer fokusera mycket på själva jobben i spelet, men kommer såklart att försöka klämma in lite annat också. Simmarna har ju ett liv utanför jobbet också!



violassims

http://violassims.blogg.se

Jag döööör vad snygg!!
Visst är det roligt?! Älskar sjukhusjobbet änsålänge!

Svar: Tack! :D
Jaa, gillar verkligen denna expansionen ^^
spacesims.blogg.se


Kaka - Simsing

http://simsing.se

Kommer denna sim, Megan, utforska alla karriärer? :)

Svar: Nej, har tänkt mig att varje generation ska få ha en sim som utforskar en karriär :)
spacesims.blogg.se


Felicia

http://lilissim.blogspot.se/

Snygg sim! Vad har du för skinn eller smink på Megan?

Svar: Ska kolla upp det :)
spacesims.blogg.se


FrökenTV, bloggen om tv och film

http://efji.blogg.se/

Åh vad kul


Malin

Hur tar du dina "skärmdumpar"? När jag tar bilder i spelet ( sims 4) så syns allting, alltså så som det ser ut när man spelar, vilket är otroligt störande då jag hade tänkt att själv starta en sims blogg men det ser ju så tråkigt ut om det ser ut så! Tack på förhand och riktigt bra blogg, en jag defenitivt kommer börja läsa :)

Svar: Jag använder mig av tap knappen (den med två pilar på ovanför caps lock) ^^
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5