Vad vill ni se mer av?

2015



Nu när jag faktiskt börjat komma igång med uppdateringen igen så undrar jag bara vad ni skulle vilja se mer av? Jag vet inte om jag kommer att börja spela Sims 3 igen, även om det fungerar utan några som helst problem, för jag kan verkligen inte få det att kännas roligt längre. Men annars är det bara att skriva vad ni vill se mer av ^^
 



violassims

http://violassims.blogg.se/

Ditt spelande :D
Du kanske skulle kunna göra en twist på The Carreer Challenge? Den ääääälskade jag när du spelade i trean :D

Svar: Ska se om någon gjort den till 4an ^^ Den var riktigt rolig att spela :D
spacesims.blogg.se


Hola! Jag skulle verkligen vilja se mer av ditt spelande generellt sett, din blogg är fantastisk!
En annan sak, jag hade tänkt att skapa en LP på en challenge som heter Vampyrklanen. För ett ganska bra tag sedan laddade jag ner din sim Hachiro Travis och han är så snygg! HUrsomhelst så behöver jag två simmar i min LP och jag undrar om jag får använda Hachiro för dig? Självklart kommer jag i så fall länka till dig i beskrivningen.

Ha en trvlig dag! :) /AnnaSims

Svar: Tack så mycket! Absolut får du använda han, kul att få se honom i någons spelande! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5