PGC Generation 3 - Del 35

2013



Charlie och Dakota provade på en slags hjärnläsning, eftersom att båda två har hög status i Nörd-gruppen! De lärde sig dock inget nytt, de känner ju varandra väldigt bra!
Isaiah hade födelsedag och växte upp till barn! Han är redan väldigt lik sin pappa Damon.
Fabian hade också födelsedag och blev ett småbarn! Han hade varken rätt hårfärg eller ögonfärg, vilket betyder fler barn för Charlie och Dakota!
Men även Damon fyllde år och blev en ansvarsfull vuxen man! Han fick ett hår som absolut inte passade honom, men efter en titt i spegeln fick han tillbaka sitt vanliga hår igen.
Några dagar senare växte Paolo upp och blev ett småbarn!
Dakota har mått lite dåligt de senaste dagarna, men det har inte hindrat henne från att jobba!
 
Jag fick också en kommentar angående att ha åtta simmar i hushållet, eftersom jag har ett mod som gör att jag kan ha 21 simmar samanlagt. Jag är inte säker hur det är, det enda jag hittade var att man får lov att ha mods sålänge det inte ger ett stort övertag, vilket det kanske gör med det modet. Så jag är ganska säker på att Damon, Lena, Isaiah och Paolo tyvärr ska få flytta ut!



Sims3tjejen

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

Hur fick du Fabian att se så sur ut?

Svar: Det är nog hans ögonbryn som får honom att se så arg ut.
spacesims.blogg.se


Electra

Var kommer Charlies tatuveringar från?

Svar: Här: http://www.modthesims.info/download.php?t=409995
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5