Önska inlägg

2014



Jag får ofta frågor om jag kan göra speciella inlägg om olika saker, men eftersom mitt minne räcker i ungefär en dag så glömmer jag tyvärr ofta bort det. Därför tänkte jag att jag kunde samla alla inlägg som ni vill ha på ett ställe, nämligen här! Så om det är något speciellt ni vill läsa om så lämna en kommentar, det kan vara vad som helst (förutom om familjerna och önskesimmar), om ni vill att jag ska tipsa om något speciellt i mina nerladdningsinlägg så kan ni även här kommentera det.
 



Agnes

Tipsa om kläder, möbler och hår till småbarn och barn :)
Eller gör en video när du skapar en sim, eller bygger/möblerar ett hus :D


Ellie

Guider, typ hur du får det osv :D
Hur man gör "Unika" simmar och dina bästa tips!


Felicia

Skulle gärna se en video när du gör en sim... eller en video när du fotar till ett inlägg, typ, hur du bygger upp det med lampor och backdrop osv. Å gärna tips på snygga killfrisyrer!


Rolo

http://simnation.blogg.se

Jag skulle gärna vilja ha ett inlägg om Mastercontroller :D


sagis

Bygg ett hus och lägg upp för nedladdning? :)


smilkrater

Jag skulle också vilja lösa ett inlägg om mastercontroller, lite mer ingående. Och mer nerladdningstips på patterns


Kicki

Typ ett inlägg med dina favorithår och skins, klädesplagg, osv.
Sen kanske ett inlägg om dina favorithår.
Söker just nu efter en fin lång fläta eftersom jag ska göra en sim som ser ut som Elsa i frost.


Hejsan :)

Ta en bild på alla hushåll du har i din huvudmeny på ditt sims :D hade varit spänande att se


Savannah

Skulle tycka det var kul med videos på när du gör simmar :)


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Posepacks! Har hamnat i en period där jag är dötrött på alla poser i mitt spel, och skulle verkligen behöva nya.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5