Sims 4: CAS

2014



Såg precis på Saras blogg att EA släppt en gameplay-version av hur CAS kommer att se ut! Tycker själv man får en bra bild av det, och jag tycker simmarna ser riktigt bra ut. Vet att det är många som inte gillar dem, men jag menar simmarna i Sims 3 utan några expansioner, prylpaket eller CC ser riktigt hemska ut. Tror det kommer bli riktigt grymt med lite expansioner, prylpaket och CC till Sims 4 också! Vad tycker ni då?
  



Elin

Gillar simmarna fast dom ser inte så verkliga ut.
När man vänjer sig blir det nog bättra c;

Svar: Jag gillar att dom inte ser verkliga ut, skulle inte vilja att de gjorde det. Tror också man vänjer sig lite sen! :)
spacesims.blogg.se


Hanna

Kan du göra ett inlägg med snygga och realistiska ögonbryn, ögon och skintones? Sedan har jag en snabb fråga, jag vill ha realistiska läppar (inte glans eller så), hur gör jag? Finns det speciella skintones?

Sedan skulle tatueringar vara trevligt om du hade tips! :)

Svar: Om du kollar i tidigare nerladdningstips så finns det en massor med tips där. Angående läppar, så använder jag mig utav olika "läppstift" men det finns också bra skins :)
spacesims.blogg.se


Summer Sims

http://summersims.blogg.se

Håller med dig! :) Det var ju samma visa när 3an kom ut, men nu verkar ingen ha problem med 3an så.. :)

Svar: Precis! :)
spacesims.blogg.se


Anna Panna

Jag längtar sjukt mycket till sims 4 kommer ut:)

Svar: Det gör jag med! :?
spacesims.blogg.se


Sindra

Först gillade jag inte alls Sims 4 men nu när jag har fått se mer av spelet gillar jag det mer och mer! :)

Svar: Roligt! Hoppas vi får se mer av själva spelet och inte bara cas snart :)
spacesims.blogg.se


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Jag gillar inte alls hur simmarna ser ut :/ tror nog jag inte kommer köpa The Sims 4.

Svar: Tråkigt, men ja man kan ju fortsätta spela 3an ändå :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5