Simtävlingen - Fantasy Röstning

2013



Här kommer den första utslagningen, och det är faktiskt ni som röstar den här gången! Det är tio stycken simmar och en kommer åka ut. Imorgon kommer jag se vem som har flest röster och efter det berätta vem som vann denna utmaning och vem som åkte ut. Ifall någon av de som tävlar inte skickat in sina bilder kommer de automatiskt att åka ut, men om någon skickar in sina bilder under dagen kommer jag uppdatera inlägget - alla simmar kommer stå med i röstningen längst ner. Det är förresten superkul att se era bilder, ni har verkligen varit kreativa! :)
 
1. Maya av Othersims
Motivering: 
När jag läste ordet "Fantasy" poppade älva upp direkt i mina tankar. Jag tänkte först på något enormt som enhörningar osv.. men bestämde mig sedan för att hålla det enkelt och stilfullt. Därför valde jag att ha den typiska "skogen" som bakgrund.  Varför jag har valt just detta ljuset i bilden är för att behålla mystiken i älvan (Maya) och få det att se ut som om hon står mitt i en "glänta" i skogen.
2. Ameena Fow av Mapachasims3
Motivering: Fantasy, fantasi, något som lever i ens drömmar, något man skulle vilja uppleva, ameena älskar ju vatten, det är hennes dröm i fantasin.
3. Lumen Fox av Candoris
Motivering: -
4. Lizzie Clark av Linnsims3
Motivering: Jag försökte göra henne som en varelse som lever i skogen och ja det är därför hon har blommor i håret och så.
5. Yennifer Aughn av Simstjejerna
Motivering: Hur jag tolkade ordet fantasiNågot man verkligen drömmer efter, men man vet att det bara är en dröm. En händelse, som inte är sig lik. Eller helt enkelt något som alla tror att det inte existerar, men man själv vet att de finns.
6. Roxanne av Louise
 
Motivering: -
7. Bea Gadd av Elina
Motivering: Hade sjukt svårt att veta vad jag skulle göra så det slutade att jag försökte återskapa denna bild (här).
8. Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
Motivering: Min fantasi är att helt tyngdlös, utan några krav från omvärlden, få sväva runt i rymden. Gjort med en liten "modelltwist".
 
9. Alexia Crainberry av Simsplaneten
Motivering: Att vara utstött i en underlig värld av schack.

[Inga bilder än]
10. Lucy T av Typo Sims
 
Vilken av simmarna var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Ojoj det blir svårt att slå alla dom :/ :)

Svar: Ja, många fina bidrag! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

jag skickade ju in...:(


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Nu har jag skickat in mina, skrev fel mail haha...

Svar: Super! :)
spacesims.blogg.se


Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Åh så fina alla blev! Blev alldeles kär i det här inlägget :D men svårt att välja vem man ska rösta på bara.

Svar: Ja, det är verkligen en massa fina bidrag! Så det är klart det blir svårt :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5