Ny sim - Danesha Velk

2013




Detta är Danesha och det är simmen jag kommer utforska den nya storevärlden Dragon Valley med! Jag har försökt göra henne lite medeltidsaktig ut, så hon bär inget smink alls. Kläder och hår försökte jag också anpassa efter hur man kanske såg ut på medeltiden. Detta eftersom jag känner att det är lite den känslan jag fått av Dragon Valley.
 
Danesha är en väldigt självständig kvinna och tycker om att jobba. Hon är dock en väldigt vänlig person och älskar att pyssla ute i sin trädgård. Hon växte upp i den sämre medelklassens värld, hennes pappa var riddare och hennes mamma jobbade hemma som de flesta kvinnor gör. Danesha själv har dock aldrig varit speciellt intresserad av att vara hemma hela dagarna. Hon ville få vara med och bestämma och faktiskt ha ett riktigt jobb. Daneshas mamma blev rasande på henne när hon berättat detta, men hennes pappa tog det ganska lungt och tyckte det var bra att han fått en stark och självständig dotter. Nu har Danesha i alla fall skaffat sig ett litet hus i byn och tänker sträva efter att få ett riktigt jobb, och kanske en familj någon vacker dag.
Danesha har egenskaperna: Ambitiös, Fostrande, Gröna fingrar, Hetlevrad och Kleptoman.

Vill ni att jag fortsätter skriva om henne här i bloggen? Jag kommer antagligen spela en del med henne nu.



Yaren

http://yarenn.blogg.se

Ja! Skriv gärna mer om henne ;)

Svar: Okej! ^^
spacesims.blogg.se


Anna :D

http://annatheunicorn.blogg.se

Hon ser ut som något som skulle kunna komma från tera! :D
Jätte fin för den delen ^^

Svar: Haha, det gör hon kanske! Tackar! :D
spacesims.blogg.se


Anonymius

Skriv jätte gärna om den! Kommer snart att få Dragon Valley så vill gärna veta mer om den!

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Enya

http://www.enya.n.nu

Skriv gärna mer!

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5