PGC Generation 3 - Del 48

2013



Det var slappardagen så hela familjen var ledig!
Såklart slängde Dakota ihop en liten fest, där alla släktingar var inbjudna, festen gick så bra att folk stannade tills sent på kvällen!
Nästa dag tar Dakota det ganska lungt, hon spelar spel och läser en graviditetsbok.
Senare på eftermiddagen var det dags för Dakota att föda. Det blev fyra barn, tre flickor och en pojke, de fick namnen Larissa, Lassie, Lauren och Kade. Jag har ingen aning om hur det gick till, att Dakota fick fyra barn, för jag är ganska säker på att det inte ska fungera. Jag tror mitt spel fick spader, annars kan jag ju berätta att jag nästan skrek framför min dator, jag hade hoppats på ett barn. Nu har Dakota och Charlie sammanlagt 14 barn tillsammans, och jag vet inte vad jag gör om ingen av dessa fyra barn har rätt gener :(



Hoppas att någon av dem får rätt gener.

Svar: Ja, det hoppas jag verkligen! :)
spacesims.blogg.se


Reinhild

http://simsgirl.blogg.se

Haha!! :) Hoppas de får rätt gener nu. Uppdatera såfort de har växt upp. Blir så sugen på att veta!! :)

Svar: Ja, jag ska spela idag så då får jag nog veta! :)
spacesims.blogg.se


Kimssims

http://kimssims.bloggplatsen.se/

Hahaha så sjukt ändå! Jag hoppas dessa blir rätt annars får du göra dig av med dem... :O

Svar: THEY WILL BURN D:
spacesims.blogg.se


sqlinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Haha they will burn ! :)!
men iallafall finns det ett mod på mts som gör så att man kan få 4 barn men du ! Jag har uppdaterat mitt modd mastercontroller så nu kan jag har över 8 simmar i ett hushåll men när dem e 8 och skaffar ett barn så försvinner en sim så jag kan inte styra simmen! Och om man är 8 i ett hushåll och sen i en annan däär man är typ 5 st i hushållet kan man styra då båda hushållet?

och en fråga på din header hur fick du en dära texten som är vit inne och svar ute! (alltså konturen)

Svar: Nej, jag har aldrig hört talas om något mod som gör att det går att få fler än tre barn. Angående MasterController så har jag exakt samma problem! Vet tyvärr inte hur man löser det, men jag fortsätter att googla! :)Sen förstår jag inte riktigt hur du menar med den sista frågan?

Jag har gjort min header i Photoshop, så det är bara att dubbel-klicka på text lagret så finns det en massa olika alternativ! :)
spacesims.blogg.se


A

Tror det är något litet bugg på spelet, hände samma sak för mig.. Men håller tummarna för att du får någon utav rätt gen! :)

Föressten vart hsr du hittat Dakotas kläder ifrån, eller i alla fall mönstret ifall det inte hänger med? :)

Svar: Det tror jag också! Någon av dem måste ha rätt gener D:Det är kläder från Universitetsliv, jag skrev om det för några dagar sedan, sen har jag lagt ett mönster som jag laddat ner på tröjan. Måste dock rota bland mina nerladdningar för att hitta var jag laddat ner det! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5