PGC Generation 3 - Del 49

2013



Tvillingaran Lakyle och Larry växte upp! De flyttade tillsammans med Samantah ut. Jag orkade faktiskt inte fixa deras utseende, gör kanske det någon annan gång! I alla fall så vet jag att jag inte följer reglerna till PGCn helt 100 procent, men ärligt talat så bryr jag mig inte. Jag spelar med min PGC för att det är kul, jag har inte ens räknat några poäng och sånt. Så att ni vet, för just nu kände jag att det verkligen var för många simmar i hushållet, speciellt eftersom att mitt mod inte fungerar som det ska och jag inte kunde styra över fyra av simmarna. Det var därför Samantah fick flytta ut tillsammans med tvillingarna.
Några dagar senare så var det fyrlingarnas födelsedag, tyvärr var det bara Dakota, städerskan, barnvakten och reperatören som var hemma.
Såhär ser de ut, från vänster på översta bilden: Kade, Lauren, Lassie och Larissa! Som ni kan se så har jag äntligen en arvinge - Larissa. Och innan en massa börjar fråga så är alla deras kläder ifrån det här paketet jag la ut för ett tag sedan, som jag starkt rekomenderar er att ladda ner, finns så mycket fina kläder och skor till småbarnen! Ni hittar det här!
Sen ett uppdaterat familjefoto! Tyvärr kan jag ju inte få med hela familjen, men på bilden ser ni i alla fall: Sally, Sam, Charlie, Dakota, Lassie, Kade, Lauren och Larissa! Som ni också kan se fick Dakota en makeover, tycker  dessa kläder och frisyren passar henne bättre!



Sqlinda

Det var ju tur det att man fick en arvinge :)

Svar: Jaa, det var det! :)
spacesims.blogg.se


Reinhild

http://simsgirl.blogg.se

Yeey!! Fast det skulle vara lite kul fall du inte skulle fått någon ärvinge.

Förresten, kan du visa hur du redigerar din bilder? :)

Svar: Det skulle jag nog kunna göra :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Du har möjligtvis ingen aning om var du har fått mönstret på Dakotas skjorta? Har för mig att du tipsade om något mönsterpack för länge sedan där bland annat det ingick? Eller så har jag helt fel haha :)

Tack på förhand!

Svar: Lyckades faktiskt hitta det, haha, det finns att ladda ner här: http://shokoninio.tumblr.com/post/43783908913/well-i-dont-really-hate-to-hollister-but-their :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5