Finalen!

2013



Nu är det dags för den allra sista omröstningen! Denna gången är temat film och simmen som vinner nu vinner allting! Så det är bara att rösta på, röstningen kommer hålla igång tills på tisdag och vinnaren presenteras på onsdag! Lycka till!
 
1. Maya av Othersims
Motivering: Då var det ju äntligen dags för final med ett väldigt roligt tema, FILM! Jag valde att utrycka mig genom att göra framsida på ett filmfodral, en "coming soon" poster & en bild ur filmen. Filmen som jag har valt att göra bilderna utav är en actionfilm som jag har kommit på helt själv vid namn Sleepy Genius. Det började med att jag har otroligt svårt att bestämma mig vilken film jag skulle ta, så till sist så beslutade jag mig för att göra något eget. Genren är känd så jag tror ändå att ni snabbt kan relatera bilderna till en helt vanlig actionfilm.
Bakgrunden i framsidan och "coming soon" bilden är den typiska EXPLOSIONEN som alltid är med i någon form på ett actionfilmomslag. Sen var jag ju bara tvungen att ha med vapen som är en typisk standard i denna typ av genre. Vapenscenen fick jag ju verkligen inte glömma, så det ska föreställa bilden som är tagen direkt ur filmen. 
 
 
2.Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
Motivering: Det tog hur lång tid för mig som helst att komma på vad jag skulle göra på temat "Film" så när jag väl kom på en hyfsad idé reflekterade jag den med Christoffer. Han kom då på idén att jag skulle fota Sex and the City tema vilket var en fantastisk idé då jag älskar SATC. Jag vill återspegla det som SATC handlar om så mycket - vänskap! 
Första bilden är inspirerad av denna och de andra två är inspirerade av citat som Carrie sagt i filmen eller serien. Det är Sophia på alla bilder, bara att hon är duplicerad. Det tog oerhört lång tid att få klart allting, leta CC, fota, redigera osv tog över ett dygn (med lite sömn) att slutföra och allting som kunde krångla har krånglat. Det är också därför "Carries" hår ser ut som crap. Det blev något grafikfel i mitt spel som jag inte hade tid att åtgärda. Jag hoppas att alla som någongång sett SATC känner igen sig i bilderna!
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 
 



Anonym

Maya


vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se

Röstar på sophia :)


michelle

Maya :)


Anonym

Sophia :)


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Maya vinner såklart :P

Svar: Vi får se, men Maya har varit en favorit! :)
spacesims.blogg.se


Lovisa

http://tecknaren.devote.se

Självklart är Sophia och Maya i finalen :) Älskar båda så mycket, blir svårt att välja...


Linnea

Maya!


Evelina

Snälla gör en till sån här tävling! Det värkar super kul!

Svar: Det kommer så smånigom! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5