Ny storevärld - Midnight Hollow

2013



Om jag ska vara ärlig så har jag faktikst helt missat detta, såg det först när Kim kollade ingenom sin simblr! I alla fall så ska det komma en ny värld till store och detta är faktiskt något jag ser fram emot riktigt mycket (bra mycket mer än "In i framtiden"-expansionen). Tycker den ser riktigt häftig ut, eller vad tycker ni?
 
EAs beskrivning av världen: 
Utforska ett landskap där du bara behöver vara dig själv. Under den dämpade himlen i Midnight Hollow är det invånarna sjävla som strålar. Excentriska stadsbor har tagit en hundra år gammal viktoriansk stad och gjort den till ett ställe de kan kalla sitt hem. Vilket liv får du i en stad där kreativitet och individualitet står i centrum? 

Blir du ägare till ett konstgalleri som för kulturen till stan? Eller driver du en butik med antika möbler som ger simmarnas hem lite mer klass? Eller en bilhandel som visar simmarna hur man får fart på livet? Det finns ändlösa affärsmöjligheter!
 



Simmarsmulan

http://Simmarsmulan.bloggplatsen.se

Vad fin! :)


Kimsaaan

http://kimssims.bloggplatsen.se

Titta, vad skulle du göra utan mig, biebs?! :*

Svar: Precis! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5