Vart tog jag vägen?

2014



Hejsan allihopa! Det var ett tag sedan jag skrev något här, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Anledningen är först och främst att jag nyligen fått jobb, vilket tar otroligt mycket mer tid och engergi än vad jag trodde det skulle göra. Dessutom så spelar jag iprincip bara Tera och Hearthstone just nu, eftersom det är de enda spelen som fungerar på min datorn. Men! Jag har planer på att köpa en ny dator, så smånigom. I alla fall, så tänkte jag höra om det finns något annat jag kan blogga om som ni är intresserade av? Kanske lie downloadtips, någon recension eller kanske till och med en frågestund (kör som alla andra bloggare har gjort den här sommaren ehe)?
 
Jag hoppas verkligen jag kan komma igång med bloggningen snart igen, saknar det faktiskt! :)
 



I :3

Förstår! Hoppas att du kan spela Sims snart igen! Längtar efter näst inlägg <3 Bara älskar din blogg!

Svar: Tack så mycket! Alltid himla roligt att höra :)
spacesims.blogg.se


Cherry

http://chesims.blogspot.com

En frågestund är inte en dum idé. Sen mer personliga åsikter om The sims 4 är ju alltid kul! Och så kan du ju göra en ny 30-dagars utmaning eller så :) Det går ju bra utan att komma in i spelet.

Svar: Tack så mycket för tipsen! ^^å
spacesims.blogg.se


Agnes

Vad roligt med ett inlägg! Tycker absolut du ska göra inlägg, även om det inte är om ditt sims spelande :) alltid kul med nerladdningstips och frågestund, så du kan kanske göra lite längre inlägg om nerladdnings tips om kläder till t.ex. småbarn eller äldre simmar, du kan också göra så att man får skriva vad man tycker du ska tipsa om för nerladdningar <3

Svar: Självklart, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Evelyne

Jag tycker att det skulle vara roligt att se inlägg om andra saker också, tex ditt Tera-spelande eller Hearthstone eller whatever. Jag tycker att dina inlägg alltid är jättetrevliga så för mig skulle det inte spela någon roll om vad du skrev (:

Svar: Vad roligt att du tycker det! Kanske kan göra något inlägg om det, ifall intresset finns :)
spacesims.blogg.se


Amanda

Sen jag började läsa din blogg för ca 6 månader sen så har jag alltid längtat efter nästa inlägg :), har ofta gått in flera gånger om dagen för att se om du lagt upp något nytt. Du bloggar bra och saknar bloggen när det blir pauser, ( som jag totalt förstår att det blir ibland ) Men den äger! det ska du veta :D

Svar: Åh vad kul att höra, tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Kaka - En blogg om the sims 3

http://simsing.blogg.se

Jag vill gärna se downloadstips. :)

Svar: Okay, tack! :)
spacesims.blogg.se


sofia

Downloadtips är alltid uppskattat! Annars så kanske lite tips och trix, någon recension eller liknande skulle vara kul. :) Kram!

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Kikki

Tycker också att det skulle vara kul men en ny 30-dagarsutmaning eller inlägg om Tera och Hearthstone. Annars är alltid downlodstips uppskattade :)

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5