The Sims 4 CAS Demo

2014



Precis som några andra simsbloggare har jag och fått lov att testa en demo på Sims 4 CAS! Vilket jag tycker ska bli superroligt att få testa. Jag har reda provat det lite grann och jag gillar det, dock har jag inte lyckats klura ur hur man tar screenshots eller om det ens är möjligt att gör det. Dock lyckades jag ta en skärmdump, men den blir av någon anledning svarit-vit så just nu får ni nöja er med en bild på en halvfärdig sim i svarit-vit.
 
 



Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.se

Jag hittade inte heller någon knapp att fota med så du får använda ett tredjehandsprogram. Antingen skärmklipparen som finns i spelet eller typ FRAPS eller liknande. :)

Svar: Jaa, slutade med att jag tog skärmbilder, funger om man inte spelar helskärm :)
spacesims.blogg.se


Sandy SIMSINSPACE

http://simsinspace.blogg.se/

Jag är också en av de som först får prova. Och det här med att ta screenshots är fortfarande ett mysterium för mig, min dator vill inte ens ta skärmbilder ^^

Svar: Aha, jag avslutade helskärms-läget i inställningarna, då fungerade det :)
spacesims.blogg.se


Kaka - SIMSING.blogg.se

http://simsing.blogg.se

Var redigt frustrerad över det där med att man inte kunde fota ännu. Fick print-screena :(

Svar: Jaa, kändes lite omständigt! :/
spacesims.blogg.se


HJÄLP

Jag har ansökt om att få prova demon, hur lång tid tog det innan du fick mailet om att du fick demon?? snälla vill gärna ha svar <3

Svar: Jag ansökte aldrig om att testa demon, jag fick det när andra simsbloggare också fick det :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5