The Sims 4: Simself

2014



Har sett att flera simsbloggare gjort en simself i Sims 4, så jag provade att göra det också! Det blev nog inte så likt, men jag tror att det är för att jag inte kan ändra höjden på simmen, eftersom jag är ganska kort, vilket nog gör att det är svårt att se mig i simmen.
 



Cherry

http://chesims.blogspot.se

Det ser verkligen superkul ut! :D

Svar: Jadå, det är i alla fall väldigt annorlunda jämfört med 3an och 2ans CAS :)
spacesims.blogg.se


Simsly

http://simsly.bloggplatsen.se/

Det ser kul ut i att göra simmar i sims 4!

Svar: Det är det också! Mycket lättare att använda :)
spacesims.blogg.se


Kaka - En blogg om the sims 3

http://simsing.blogg.se

Hej! :D

Har inte varit aktiv i simsbloggarnas värld nu på länge men såg att du bytt design sen sist jag kollade in. Jag gillar den verkligen och råkades se att det är en gratisdesign gjord av någon annan, jag vet att du inte gjort den men jag måste fråga iallafall... skulle jag också kunna få använda denna design till min blogg? Jag kommer att göra om den så mycket som möjligt så att den inte blir så lik så som du har den.

Jag förstår absolut om du säger nej, är ju inte kul att en annan blogg inom samma ämne har en näst intill likadan design... Svara så snabbt du kan! :>

Svar: Heej! Det är helt okej för mig, det är ju trots allt en gratisdesign :)
spacesims.blogg.se


Anna

http://annasims.blogg.se

Hejhejhej! Vi har ju båda utgått från samma gratisdesign, och den är skiiiitsnygg! Men jag får inte till hedern hur mycket jag än kodar. Den vill inte nå ut till kanterna, från flödet vänstra sida till sidmenyns höra sida... har du lyckats eller har du samma problem?

Och en annan fråga, vill du göra ett länkbyten med mig? 😊😀😆

Svar: Hej, jag hade inte det problemet :) Men ser ut som att du lyckats lösa det! Visst kan vi göra ett länkbyte.
spacesims.blogg.se


Ines

Hej Spacesims!
Jag har ett problem och jag skulle verkligen vilja att någon kunde hjälpa mig! Jag har försökt att kontakta EA kundtjänst, men det står att man måste ha ett konto och nån slags kod ...?
Iallafall, jag har en familj som jag har spelat på i 4 generationer och igår när jag skulle spara så stod det "sparfel 12" alltså att man hade för lite minne så jag kunde inte spara. Så, jag gick tillbaka till huvudmenyn och laddade om, men jag kom aldrig in på familjen eftersom det kom upp en ruta där det stod: Ett allvarligt fel inträffade vid laddning av '5.sims3' (hushållet hette 5). Så jag startade om, jag har gjort det fyra gånger nu och det står så hela tiden. Har startat om datorn, startat om spelet, laddat ner mods som ska ta bort buggar ... inget fungerar! Jag kan spela på mina andra familjer men inte just den.
Det skulle betyda sjukt mycket om någon kunde svara på det här, eller hjälpa mig, nån som haft samma problem? Har spenderat jättemycket tid på just den familjen.
Förlåt om jag skickar runt detta till flera bloggar, jag vill bara verkligen fixa det här...
/Ines

Svar: Jag har aldrig stött på det här problemet tidigare, mitt råd till dig är att försöka googla det (gärna på engelska), annars vet jag tyvärr inte. Hoppas du kan lösa det!
spacesims.blogg.se


Turtle Sims

http://turtlesims.blogg.se

Åh tjusigt! :D

Svar: Tackar! :)
spacesims.blogg.se


Emilia

http://imaginarychaos.se/log

Jag har inte hunnit prova att skapa simmar i 4an än, men det ser verkligen kul ut! :)

Svar: Det är roligt och mycket lättare än 3ans! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5