Simtävling - Tema Förebild

2014



Jag vet att veckans tema var svårt, men det får det ju också bli nu när vi kommit en bit in i tävlingen! Men jag tänkte att vinnaren den här gången kommer att få välja tema. Därför vill jag att alla som är med och tävlar lämnar en kommentar med ett tema de vill ha ifall de vinner. Jag kommer publicera alla kommentarer när jag fått in från alla, så kan ni se och börja fundera på alla teman för att sedan på måndag få ett!
 
Clara "Carazy" Lotus av Rolo
Motivering: Jag har ingen riktig idol, men Dreams största idol är Katy Perry och därför valde jag att tolka hennes låt Roar. Även om detta inte är musiktema utan idoler tyckte jag det var väldigt kul att göra Klara runtsmygande i djungeln, precis som Katy Perry...
 
Elodie Kinsley av Cherry's Sims
Motivering: Jag tycker att det här temat var riktigt svårt, då jag inte har någon speciell jag ser upp till. Jag tycker att det viktigaste är att man ser upp till sig själv, och att man är sin egen idol, för först när man gör det kan man lära sig att strunta i vad alla andra tycker och bara vara sig själv. Bilden då? Någon jag tycker gör detta riktigt bra är en karaktär i Divergent kallad Tris. Så Elodie fick hoppa upp på ett räcke och posera som en riktigt tapper brud ;)
 
Gretchen Starr av Summersims
Motivering: Jag har valt att återspegla Marilyn Monroe. Många tycker att hon inte är en bra förebild pga av bland annat hennes drogproblem. Men jag ser det som att man har gått från att ha absolut ingenting, till att ha allt. Marilyn Monroe visar att allt är möjligt, och det är den inställningen jag har på livet!
 
Tili Qiula av Canavan
Motivering: -
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 



Rolo

http://simnation.blogg.se

Jag skulle vilja ha temat "Grekisk Mytoligi" ifall jag vann :D


Cherry

http://chesims.blogspot.com

Mitt förslag är tema Skräck ^^







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5