Varför jag är så oaktiv

2014



Jag tror att de flesta är vana vid att jag uppdaterar en del, eftersom jag alltid brukar se till att ha tidsinställda. Men de senaste veckorna har jag knappt uppdaterat vilket ni nog har märkt. Jag har inte ens startat Sims de senaste veckorna, jag är så otroligt trött på min dator, även om jag vet att den fungerar bättre än många andras. Jag vill inte behöva spara varje dag för att jag är rädd för att mitt spel ska krascha så jag måste tvingas stänga av det. Dessutom så lockar en hel del annat mer än Sims, och det jobbiga med att driva en simsblogg är att jag känner att jag måste spela varje dag så att jag kan uppdatera och det fungerar ju sålänge det är roligt att spela. Men just nu är det bra mycket roligare att spela Tera, kolla animes och hänga på tumblr (och då menar jag inte min simblr).
 
Det jag vill ha sagt är att jag nog tar en bloggpaus, har faktiskt länge tänkt på att lägga ner bloggen för jag orkar inte driva den just nu. Samtidigt tycker jag det är himla roligt med en blogg när jag faktikst tycker Sims är roligt! Så just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den, eftersom jag också känner att den liksom står och stampar på samma ställe hela tiden.
 



Bullen

Självklart ska du ta en bloggpaus om du känner för det! Men snälla rara, kom tillbaks sen! Du är den bästa bloggen jag vet!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Violassims

http://violassims.bloggplatsen.se

Ta inte bort bloggen! Jag älskar dina simmar och det vore roligt både för oss läsare ovh för dig själv att ha kvar och se tillbaka på dina gamla skapelser :)
Jag vet dock hur det är, jag har också tappat blogglusten och nästan simslusten också :/

Svar: Tack så mycket! Jaa, får hoppas på att det kommer tillbaka :)
spacesims.blogg.se


Lilly

är helt okej med paus ibland! :) Jag blir själv helt trött på Sims ibland och lägger ner det i flera veckor, bara skönt.

ps. simmen på bilden, finns hon att ladda ner?! Så fin!

Kram

Svar: Ja, det är ju lite så med det spelet. Nej, hon finns tyvärr inte ute för nedladdning :)
spacesims.blogg.se


Anna ^^

Spelar du fortfarande TERA? Har du testat den nya klassen? Skulle vara kul att spela med dig igen om du skulle ha tid nått tag :)
(maila svar om du vill xD)

Svar: Har mejlat dig nu :)
spacesims.blogg.se


Tove (DreamSims)

http://dreamsims.bloggplatsen.se

Helt okej för mig med en bloggpaus. Jag har inte heller startat sims på veckor, vår dator är helt konstig m.m och jag vet att man känner press att spela Sims bara för att blogga intressant så jag har full förståelse. Jag spelar aldrig Sims varje dag, tråkigt nog. Men om du skulle lägga ner bloggen är det som om hela världen skulle gå under, du är min favoritbloggerska och jag vet inte vad jag ska ta mig till om SpaceSims läggs ner.. :( Men du kanske skulle kunna blogga när du har lust? Kanske ca en gång per månad (bara ett exempel) och då vet ju läsarna att bloggen uppdateras mer sällan!

Kram!

Svar: Tack så mycket! Det är alltid härligt att få höra sånt! Jag får se, jag tror inte att hag lägger ner bloggen, tar nog en paus nu, dock kan det bli så att jag inte startar upp bloggen förens jag har en ny dator och det kan tyvärr nog dröja :/
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5