Förändringar på bloggen?

2015



 Har gått och funderat på om jag borde göra om min blogg lite, eller ganska mycket. Jag spelar ju väldigt mycket, och det är inte bara Sims, utan en massa andra spel. Därför funderar jag på att göra om min blogg till en blogg om fler spel än bara Sims, självklart kommer jag blogga en hel del om Sims även om jag gör om bloggen, eftersom att det är ett av spelen jag spelar mest.
 
Men om jag gjorde om bloggen så skulle det antagligen bli mer uppdatering, mer variering och kanske inte så mycket uppehåll eller bloggpauser! Eftersom jag ibland tröttnar på Sims ett tag, vilket vi alla gör, men jag spelar alltid det finns så många spel som jag vill spela! Dessutom gillar jag att prova på alla möjliga slags spel, så det kommer säkert dyka upp spel som ni har spelat. Men jag vill gärna höra vad ni tycker om idén, känns inte så lönt om ingen alls tycker det låter intressant. Ni får jättegärna lämna en kommentar om ni har några tankar kring det!
Tycker du att jag borde blogga om andra spel än Sims?
 
 
 
pollcode.com free polls
 



violassims

http://violassims.blogg.se

Jag röstar ja! Det blir roligare för dig att inte bara känna press på att spela massa Sims och sen är det alltid kul med lite spelrecensioner på andra spel som man kanske vill testa sen :D
Spacegames :3

Svar: Vad kul att du tycker det! :D
spacesims.blogg.se


thesimslife

http://thesimslife.webblogg.se

Ja why not? Kan ju vara kul att se va du spelar för andra spel OCH man kanske själv blir sugen på att spela dom spelen :) Jag röstade på Ja i varje fall

Svar: Ja precis! Kul :D
spacesims.blogg.se


Ja gärna!

Svar: Vad roligt! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5