Legacy | Macias Gen 1.1

2015



Så jag har varit sugen på att spela en challenge i Sims 4 ett bra tag nu, och efter att ha sett Simsings legacy bestämde jag mig för att köra den jag också. På det sättet kan jag samtidigt utforska Sims 4 mer! Så det här är min startsim (som jag verkligen tycker om!) hon heter Kaley Macias och hon är såklart en ungdom, hennes ambition i livet är att samla på sig en massa saker och hennes egenskaper är familjeinriktad, älskar naturen och dessutom är hon ofta väldigt glad.
Såhär ser Kaylas tomt ut just nu, något hus är det ju inte riktigt än men det kommer väl bli något så smånigom! Kayla har dessutom bestämt sig för att satsa på en karriär inom matlagning och får jobb som diskare på en resturang.
Därefter ger sig Kayla ut på jakt efter saker att samla ihop, hon hittar både grodor och ädelstenar.
Så sööt!
Kayla beger sig till en utav parkerna en dag, för att lära känna lite folk och förhoppningsvis hitta en framtida partner.
Eftersom att det inte fanns några roliga killar alls i parken fick Kayla göra ett besök hos en random sim (eller snarer en sim jag hittade i galleriet och laddade ner). Ethan heter han och var väldigt trevlig.
Hur söta?!
 
Sen tänkte jag fråga er hur ni vill att arvingen ska väljas, dessa är alternativen som ni kan välja mellan:
- äldsta (alltså första) barnet blir arvinge
- yngsta (sista) barnet blir arvinge
- ni får bestämma arvinge
Ni får jättegärna lämna en kommentar om vad ni tycker, det blir mycket roligare om ni också är med och påverkar!



Kimssims

http://kimssims.blogg.se/

Jag vill bestämma höjöhhöhöhöhöhööh :3

Svar: Haha, awesome ^^
spacesims.blogg.se


Emma

Tycker att vi kan rösta

Svar: Okay :)
spacesims.blogg.se


Kaka - SIMSING.blogg.se

http://simsing.blogg.se

Vad roligt att du också gör legacy! <3

Och angående the successionslaws så tycker jag att vi läsare ska få bestämma hehe ;)

Svar: Men det är bara roligt! :D
spacesims.blogg.se


violassims

http://violassims.blogg.se

Snyyyyygg Kayla!!
Säger väl som de andra ovanför att vi ska bestämma eftersom vi inte fått sett dem än :3

Svar: Haha, tycker det låter bra! ^^
spacesims.blogg.se


Simsligt

http://simsligt.blogspot.com

Arvingen borde bestämmas av läsarna tycker jag, är ju himla kul att få vara delaktig ;3

Svar: Vad kul att du tycker det! Lutar ju faktiskt bara åt det hållet just nu! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5