Frågestund

2013



Jag fick ett tips om att ha en frågestund, så nu kör vi! Ni kan ställa en massa knasiga frågor, allt från vilka flingor jag äter på morgonen till stället jag laddar ner mest CC från! Jag svarar på frågorna någon gång nästa vecka.



Sims3tjejen

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

Några frågor:

1.Om du måste välja: Justin Bieber eller One Direction? (Själv är jag ett stor One Direction fan!)

2. Favorit film?

3. Vilka bloggar läser du, som inte är sims bloggar?

4. Vad väljer du: Uppsatt hår eller utsläppt hår?

5. Vilket är/var ditt favo ämmne i skolan?

6. Har du något smecknamn? (eller hur det stavas?)

7. Vad för musik lysnnar du på och vilken/vilka är din/dina favo låtar

8. vad hsr du för någon mobil?

9. Varför skapade du en sims blogg?

Det var alla frågor jag kommer på. Kanske kommer fler :D


sims3saga

http://sims3saga.blogspot.se

1. Vad åt du sist?
2. Hur gammal är din mamma? (Ifall hon finns..)
3. Läser du min blogg? (<33)
4. Kan du göra ett hus som innehåller cc?
5. Kan du göra ett inlägg med snyggt smink?

Tack för lilla majj då^^


Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Vad äter du för flingor till frukost? ;)
Favorit tv-serier?
Vilka simsbloggar läser du regelbundet?
Vad pluggar du på gymnasiet, om du går gymnasiet?
Berätta något för oss som du känner att "det här vill jag berätta"
Vad var det roligaste som hände idag?


.........

Hur många läsare har du varje dag?


sims3saga

http://sims3saga.blogspot.se

Lite fler frågor^^
1. Vet du varför mina simmar ser konstiga ut i cas (Se bild på min blogg)
2. Kan du göra ett stort inlägg om möbler som är snygga
3.Gillar du One direction (Älskar dom!)

Tack för mej då^^


Eskil

Hej, jag var lite nyfiken på var du hittar inspiration till de simmar du gör, och skriver du någonsin bakgrundshistorier åt dem?


Sqlinda

Kan du prova göra en simself?

Svar: Jag har gjort det en gång, men det var ett tag sedan, så det skulle jag nog kunna försöka mig på igen! :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Hej!
Detta kanske inte är en fråga. Men jag visste inte var jag skulle skriva det.
Kan inte du testa att bara använda kläder,frisyrer,ögon o.s.v från standardspelen? Alltså utan nedladdat innehåll.
Vore kul hur dina simmar ser ut då

Svar: Hej, det skulle jag kanske kunna prova någon gång! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5