Kailey - Slut på första terminen

2013



Kailey brukar stå nere i hallen och ropa hejarramsan, inte bara imponerar det på sportfånarna - det är kul också!
Även fotbollsspelande på Universitetsgården hinner Kailey med! Hon pluggade på väldigt bra första veckan och kan nu ta det lite lungt.
Det här med att ta självporträtt är något klurigt, men Kailey får till det efter några misslyckade försök!
Några dagar innan sluttentan är det dock dags att börja plugga ordentligt igen, vilket Kailey inte var allt för glad över.
Kailey klarade sina två tentor galant och eftersom det gick så bra så ordnade hon en stor fest! Hennes blåhåriga kompis startade dock festen med att tappa stackars Kailey.
Efter det så flöt dock festen på bra! Alla verkade ha roligt och det kom en MASSA simmar dit.
Kailey försökte sig igen på att kyssa en kille - denna gången hennes vän Eddie (?)! Han blev dock arg, men Kailey bad om ursäkt och allting var löst.
Dagen efter fick Kailey tillbaka sitt betyg och hon fick ett MVG, så nu kan hon glad och lättad åka hem och gå på lov!
Men innan Kailey åkte hem kom Eddie och sa hejdå, det slutade med att dom blev tillsammans!
 
Så ingen blir förvirrad, detta är bilder som jag tog innan Alex flyttat in med Kailey!



Sara, Simsdeluxe

http://simsdeluxe.bloggplatsen.se

Din blogg är så inspirerande! :-) Love it! Visst frågade du mig om ett länkbyte för ett tag sedan? Har för mig det. :) Jag länkar redan din blogg (länkar bara bloggar jag läser själv och gör alltså ingen "byten") så om du vill länka min skulle det vara superkul!

Keep up the good work!

.. och om du inte redan hänger på simsforum.se så borde du regga dig på stört!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5