Ny sim - Alex

2013



Igår så satt jag ett bra tag och försökte göra en killsim, det blev inte så bra - men träning ger färdighet! I alla fall så flyttade jag in honom i samma hus som Kailey (hon har nämligen gått ut sin första termin på universitet). Jag funderar på att skriva om dom som typ en historia, kanske inte någon superspännande handling och sånt, men det kanske kunde vara kul? I alla fall här har ni honom (och Kailey som är med på några hörn)!
 



Simlisch - En simsblogg

http://simlisch.blogg.se

Väldigt söt ju! :3 Jag skulle kunna göra en remake på honom, haha.. tycker sånt är kul. Fast jag brukar bara ändra kläder och han skulle passa väldigt bra i tatueringar! :> Älskar att göra killsimmar. ^^

Svar: Tack! Jag tror också han hade passat i tatueringar! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Han var super söt/ snygg.
Skulle vara super med en historia här på bloggen :-)

Svar: Tack! Ja, vi får se vad som händer :)
spacesims.blogg.se


Åhherremingud vad fin :D
Var har du fatt hans hår ifrån btw?

Svar: Tack! Från Paintstroke :)
spacesims.blogg.se


hej

Åh va fin! Skulle du kunna tänka dig att göra fler snygga killsimmar till nedladdning kanske?? :D

Svar: Tack! Jo det skulle jag nog kunna göra :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5