Svar på frågestunden

2013



[VARNING!] inlägget inhåller mycket flum och randomness, men försökte svara med min personlighet. Om ni inte tycker om mig bör ni inte läsa, om ni inte gillar gif-bilder heller för den delen!
 
1. Om du måste välja: Justin Bieber eller One Direction? (Själv är jag ett stor One Direction fan!) 
Justin Bieber, även om jag inte direkt lyssnar på någon av dem.
 
2. Favorit film? 
Åh, herregud, jag kan nog inte välja en. Jag är ett Potterhead, så såklart Harry Potter-filmerna, men jag älskar Hayao Miyazaki's filmer (Spirited Away, Ponyo, Legender från Övärlden osv).
 

3. Vilka bloggar läser du, som inte är sims bloggar? 
Inga, kollar ibland in någon av mina kompisars bloggar.

4. Vad väljer du: Uppsatt hår eller utsläppt hår? 
Jag gillar båda, men har ganska ofta uppsatt hår eftersom jag bara tycker mitt hår är ivägen annars :)

5. Vilket är/var ditt favo ämmne i skolan? 
Jag älskade Digdig, som är Digitalt Skapande, där vi fick göra bland annat: filmposters, skivomslag, trailer och annat roligt! Om jag behöver välja ett vanlig ämne så får det nog bli Svenska eller Historia, svenska eftersom jag har ganska lätt för det och hisotoria för att det är ett intressant ämne och vi har en grymt bra lärare!

6. Har du något smeknamn?
Jag har många smeknamn: Freddi, Freddan, Fidde, Fiddelicious, Freddan och en hel del andra. Freddi är väl det vanligaste, förutom från mina klasskamrater då är det Fiddelicious, haha!

7. Vad för musik lysnnar du på och vilken/vilka är din/dina favo låtar?
Jag har en väldigt blandad musiksmak och lyssnar ofta på vad jag känner för! Men mina favoritband/artister är: Fall out boy, Lana del rey, Paramore, Bastille, Imagine Dragons, Mayday Parade, Fun. Det finns otroligt många fler artister och band som jag gillar, men de är nog mina favoriter. Och favoritlåtar kan jag nog inte välja, för jag lyssnar på så otroligt många fantastiska låtar varje dag! Här är en spellista med en massa blandade låtar som jag uppdaterar ganska ofta: married to the music om någon är intresserad av vad jag lyssnar på :)
 

8. Vad har du för någon mobil? 
Jag har en iPhone 4!

9. Varför skapade du en sims blogg?
Jag ville dela med mig av mina bilder och simmar, sen tyckte jag det verkade väldigt roligt att blogga om sims! Det som håller mig kvar är till stor del er läsare, ni är AMAZING, okej!
 
10. Vad åt du sist? 
Jag åt M&M-kulor eller så var det min egengjorda choklad med marshmallows, kaksmulor och coco pops i!

11. Hur gammal är din mamma? (Ifall hon finns..) 
Hon är 43 :)

12. Läser du min blogg?
Ja, det gör jag! ^^
 

13. Kan du göra ett hus som innehåller cc? 
Jag ska ladda upp PGC-huset på Exchange och det inehåller ju lite CC! :)

14. Kan du göra ett inlägg med snyggt smink?
Det kan jag nog ordna!
 
15. Vad äter du för flingor till frukost? ;)
Jag äter cornflakes! Fast frosties är mycket godare :(

16. Favorit tv-serier?
Supernatural!!
Sen: Pretty little liars, Desperate Housewives, Vampire Diaries, Once upon a time, The walking dead! Ska även börja kolla på Docotr Who och Sherlock, som jag är ganska säker på kommer platsa in här! Jag är en serienörd och kollar många fler serier...
 

17. Vilka simsbloggar läser du regelbundet? 
Jag läser alla simsbloggar som någonsin kommenterat min blogg (yes det är sant!). Men eftersom att många inte har en regelbunden uppdatering så är det nog: SimsDeluxe, FantaSims3, SimSing, Plumbobsims3, Kimssims, Rampljus, Vivalasvegassims3, Snigelcancerssims som jag kollar några gånger under dagen. Men jag kollar som sagt en massa andra simsbloggar.

18. Vad pluggar du på gymnasiet, om du går gymnasiet? 
Jag läser Media med fotoinriktning! :)

19. Berätta något för oss som du känner att "det här vill jag berätta".
Just nu vill jag berätta: att jag älskar GIF-bilder, jag är bra på att göra konstiga saker, jag älskar Lana del rey, jag älskar att sitta på mitt rum och kolla på filmer och serier. Jag vill också berätta att jag älskar att spela, inte bara Sims, just nu spelar jag även Tera (väldigt mycket), Dishonored, Mass Effect 3 och Skyrim.
 
Jag vill också berätta att jag faktiskt är en väldigt snällt och trevlig person, så jag hoppas att ingen känner sig rädd för att kontakta mig på något sätt! 

20. Vad var det roligaste som hände idag?
När jag insåg hur många gånger jag skrev "älskar" i mitt förra svar, hehe.
 
21. Hur många läsare har du varje dag?
Det varier, men oftast mellan 65-75 läsare per dag (unika besökare), det brukar dock öka på helgen!
 
 
22. Vet du varför mina simmar ser konstiga ut i cas (Se bild på min blogg)?
Antagligen är det något CC du har, men om jag slumpar mina simmar ser de också helt crazy ut!

23. Kan du göra ett stort inlägg om möbler som är snygga?
Det skulle jag nog kunna göra :)
 
24.Gillar du One direction (Älskar dom!)?
Nej, jag hoppas ingen av er blir besvikna, men jag tycker faktiskt inte de är bra. Sen vet jag att de bråkat med The Wanted en del och skrivit otroligt omogna saker på Twitter, sånt gör alltid att jag tappar respekt för artister. Men jag har inga problem med att folk gillar dem, man får lyssna på vad man vill, right? :)
 



Vi är faktist LITE lika, har samma sorts mobil, likande statestik och gillar samma filmer + så läser vi samma simbloggar!

Svar: Haha, trevligt! :)
spacesims.blogg.se


sims3saga

http://sims3saga.blogspot.se

Kul att du har svarat!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5