Röstning: 2 simmar

2013



Nu är det äntligen dags att rösta fram vinnaren i utmaningen 2 simmar! Tyvärr kan inte simmen Lizzie vara med och tävla mer eftersom att Linnsims3 dator har gått sönder. Detta betyder att istället för 8 simmar är det nu 7 simmar kvar. Röstningen fungerar precis som det gjort innan, ni röstar fram vinnaren!
 
1. Roxanne av Louise
Motivering: -
2. Lumen Fox av Candoris
Motivering: Lumen i ljus klänning och hennes enäggstvilling Sade i den mörka. Min inspiration till de här bilderna är filosofin om att ingenting är svart eller vitt, det ena behövs för att det andra ska kunna existera. Skuggan behöver ljus, ljuset behöver mörker. Annars blir det ingenting alls. Enkelt uttryckt: Yin och Yang.
3. Maya av Othersims
Motivering: Okej, så jag ville inte göra några kärleksbilder.. eftersom jag kände på mig att många antagligen ville göra det. Så jag beslutade mig för bästa vänner. Vi alla behöver en eller flera och kommer alltid ha det genom våra liv. Eftersom jag fortfarande ville ha ett tema genom bilderna (bortsätt från att det var 2 simmar) så valde jag tumblr! Alla har vi sätt de klassiska tumblr bilderna med perfekta bilder på folk med en klyschigt citat i form av en stor vit text över hela bilden. Så här har ni då min tolkning.. 2 simmar i tumblr format! 
4. Ameena Fow av Mapachasims3
Motivering: När jag läste att temat var 2 simmar, tänkte jag direkt på bal. Ni vet när man ta kort tillsammans. Jag är riktigt nöjd. Så om jag åker ut nu, åker jag iaf ut nöjd.
5. Yennifer Aughn av Simstjejerna
Motivering: Yennifer blir väldigt glad när lilla systern, Fiona kommer på besök. Det blir en heldag med varandra. Shopping, besök till frisören och en massa annat, som en plåtning i studion.
6. Sophia de Beaufort av SimsDeluxe
Motivering: När jag läste att temat skulle vara "Två simmar" tänkte jag först ställa upp med en kärlekscen av någon form. Men det kändes för enkelt och självklart och jag ville göra något annat. Det blev någon form av tidskapsel där Sophia är densamma men den yngre tjejen genom bilderna växer från småbarn till tonåring. Jag tänker mig att det kanske kan vara en syster eller annan släkting och att se människor utvecklas är något av det finaste man kan få dela. Två simmar emellan.
7. Bea Gadd av Elina
[bild från förra veckans utmaning]
Motivering: När jag hörde mode vart jag super glad! Inspirationen flödade genom mitt huvud och jag bestämde mej för ett "Vouge" omslag med temat steetsyle i New York city.
 
Vilken av simmarna denna veckan var din favorit?
  
pollcode.com free polls 
 



"Rolo & Dream"

http://simnation.blogg.se

Vad kul med röstning än en gång! Och lika svårt som alltid..


Annika

http://blogofphoto.webblogg.se

Det är ju helt otroligt, min röst går åter igen till Maya. Helt grymma bilder!


Vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se

Röstar på lumen denna gången :-). Bäst enligt mig.


grönkål

Det känns lite som att alla röstar på samma hela tiden.. Visst Sophia och Maya är väldigt bra! Men på någotvis känns det så ändå...
Nästa omgång kan det ju vara du som bestämmer?

Svar: Hej! Jo visst kan det vara så, men samtidigt är det ju ändå ett sätt som är rättvist att rösta på. Jag har några idéer om lite annorlunda röstningar, så förhoppningsvis kommer jag att kunna genomföra det! :)
spacesims.blogg.se


grönkål

Det känns lite som att alla röstar på samma hela tiden.. Visst Sophia och Maya är väldigt bra! Men på någotvis känns det så ändå...
Nästa omgång kan det ju vara du som bestämmer?

Svar: Hej! Jag svarade på exakt den här frågan för ett tag sedan - detta är det mest rättvisa sättet att rösta på (tycker i alla fall jag). Sen har jag några idéer för röstningen, men om det går igenom är inte säkert än! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5