Mina favoritposer just nu

2013



Tänkte göra ett litet inlägg till er om vilka som är mina favoritposer, men eftersom det ändras lite från tid till tid så är detta poser som är mina favoriter just nu. Det är poser som jag använder mest när jag spelar helt enkelt! Nu varierar det lite, då jag gillar att anpassa poserna efter simmarnas personlighet och stil.

Skapare: Skylar
Posepack: We Heart It v.2
Poser: Detta är nog mitt enda favorit par-posepack. Jag tycker det är superfina poser och det är nästan bara dessa jag använder när jag tar parbilder, vilket vi alla vet att jag nästan aldrig gör.
Ni hittar fler bilder och kan ladda ner det här!
 
Skapare: Plumb-barb
Posepack: 11 Danity girl poses
Poser: Dessa poser har varit mina favoriter ett bra tag! Passar väldigt bra för fotografering av de lite sötare simmarna.
 
Skapare: Plumb-barb
Posepack: 14 Victoria's Secret poses
Poser: Precis som namnet säger så är dessa poser inspirerade av Victoria's Secret och också poser som jag använt väldigt länge. Och anväder väldigt ofta, passar till de flesta simmar!
 
Skapare: Cacharel-sim
Posepack: Female poses
Poser: Ett litet posepack med några blandade poser för dina kvinnliga simmar (men såklart funkar de även för killar). Jag gillar dessa poser starkt i alla fall!
 
Skapare: Anndolby
Posepack: Male pose
Poser: En utav mina nyare favoriter! Ett posepack som passar väldigt bra till mina ljus-hyade-mystiska-simmar!
 
Sen har jag ju huuuur många poser som helst i mitt spel (vilket jag inte riktigt rekomenderar), så har bara tagit dem jag kom på nu. Men jag hoppas ni hittar nån ni gillar i alla fall!



Simstopia

http://simstopia.blogg.se/

Oooh, riktigt bra inlägg, kände till några utav de sen innan men några var helt nya för mig och jag kommer nog förmodligen ladda ner de senare!

Svar: Vad bra! :D
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Hittade en massa nya fina!! Tack!

Svar: Super! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5