Önskesim #19 - Nate Baker

2013



Biografi: Nate drömmer om att bli sportagent. Hans föräldrar var rika (han var det enda barnet) så dem ville att han skulle bli läkare eller jobba med affärer istället för att bli en sportagent. Han gick ofta på fotbollsmatcher. 
Tjejerna var galna i han för dem tyckte att han var snygg men han brydde sig inte. Ingen av tjejerna som han träffade var hans drömtjej. Nate växte upp i Bridgeport men vill gärna flytta till Lucky Palms.
Beskrivning av hur simmen ska se ut: Mjuka drag men lite hårda, men mest åt de mjuka dragen. Brunt hår med lite ljusa slingor i, blågröna ögon.
Stil: Han har en ganska söt stil men lite tuff också men mest söt.
 
Hur jag tänkte mig simmen: Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, eftersom jag själv har snöat in mig på mystiskt ljusa simmar och det här var något helt annat. Men det slutade med att jag försökte kombinera ett ganska vänligt ansikte med en markerad käke och markerade käkben. Själv tycker jag han ser okej ut, men jag hoppas att ni gillar honom!
Vardagskläder | Finkläder | Pyjamas | Idrottskläder | Badkläder | Ytterkläder
Jag vet inte vad som har hänt med den här bilden, för färgerna är väldigt konstiga.
 



Anna

Men Guuuh vad snygg :)

En fråga: Kommer simmen upp i spelet när man gör om från Sims3pack till package? Hoppas du fattar :)

Svar: Det ska den göra, har dock själv aldrig provat det :)
spacesims.blogg.se


Ellie

Han är sexig :D


Emelie

http://canavan.blogg.se

Snygg! Han är ju faktiskt lite lik nate från gossip girl ;)

Svar: Tack! Hmm, kanske lite ^^
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5