PGC Generation 2 - Del 19

2013



Det var dags för tvillingarna att fylla år!
Hachiro och Haddie, de fick båda börja på internatskola Konstskolan (nånting la nånting)!
Edric har under den senaste tiden träffat en tjej som heter Freja och numera bor hon tillsammans med resten av familjen i huset.
Freja visade sig även vara gravid.
Familjen tog med sitt hus och flyttade till Sunset Valley!
Talia gav sig direkt ut på en liten joggintur i stan.
Edric fick på sin första dag på det nya sjukhuset i uppdrag att bege sig till parken för att undersöka simmar!
Freja var hemma och målade, hon har inget jobb men funderar på att skriva in sig som målare och sälja tavlor!
Stor har Frejas mage i alla fall blivit, Freja har även egenskapen "familjeinriktad" så hon ser fram emot att bli förälder!



Tilda

Var är den tröjan ifrån med vit blommor på? :)

Svar: Jag hittar tyvärr inte vart jag laddat ner den :/
spacesims.blogg.se


CCS

Var har du hittat ärret i hennes ansikte????

Svar: Här: http://i-like-teh-sims.tumblr.com/post/38685257669/ilts-2012-advent-23-scars-redux-cause-it-isnt :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Var kommer Frejas blommiga tröja ifrån? :D

Svar: Det vet jag tyvärr inte :/
spacesims.blogg.se


Louise

Var kommer tröjan Freja har när hon är gravid ifrån? :)

Svar: Här: http://simmingthroughlife.tumblr.com/post/56342693923/pregnancy-style-part-1-hi-so-i-finally-found-out :)
spacesims.blogg.se


Annie

Har du problem med texturerna? För jag hade så det såg ut precis så förut, men det löste sig tillslut. Själv störde jag mig extremt mycket på det :P

Svar: Min dator är inte en speciellt bra speldator och sen spelar jag med nästan allt på lägsta inställningar, det är därför det ibland ser ut så :)
spacesims.blogg.se


Annie

Har du problem med texturerna utanför tomten? För jag hade så förut, jag störde mig riktigt mycket på det men det löste sig efter lite slit... Undrar bara för det ser ut exakt så som det gjorde för mig!


Annie

Haha förlåt att jag skickade två kommentarer! Trodde inte att det fungerade xD







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5