Tillbaka blick på 2013 - Simmar

2013



Okej, så min favoritdel i Sims är ju helt klart att göra simmar! Därför tänkte jag göra en liten tillbaka-blick på mina simmar som jag gjort under 2013, från januari till idag! Jag tänkte även skriva lite kortfattat om när jag tycker att dem har förändrats, eller när jag helt enkelt bara vill påpeka något om just någon sim eller så.
 
Okej, 2013 började med att mitt spel gick åt helt fel håll och jag avinstallerade det och installerade om allting. Efter det så hade jag inget CC kvar, så det är ju något jag fyllt på under året. I alla fall så var mina första simmar dessa två en tjej och en kille. Jag kommer ihåg att jag precis hade börjat bli bättre på att inte göra så "perfekta" simmar och börjat göra saker jag inte brukar göra med simmar. Kommer ni ihåg att den översta simmen också var den som var på min header?
 
Efter det så gjorde jag två simmar att spela I Rampljuset med, Cassie och Bailey!
 
Sen la jag upp min första sim för nerladdning! Följt av hennes pojkvän under, som jag var väldigt nöjd med då, haha.
 
Sen gjorde jag också startsimmen i min dåvarande PGC, Cora! Hon var väldigt fin, men hade egentligen ett ganska tråkigt utseende.
 
Försökte mig ibland på att göra killsimmar, men det gick aldrig bra så sparade dem aldrig. Tog kort på en någon gång och han ser inte alls bra ut, haha. Gjorde också en simself, som inte alls är likt mig, speciellt inte idag...
 
Sen var det dem två snubbarna som var med i min PGC som jag gjorde! I den översta bilden är det killen med tv-spelskonsolens, vet inte om någon kommer ihåg honom Cadmus hette han (hahaha). I den nedre bilden ser ni Charlie som senare i spelet fick en rejäl makeover!
 
Senare i Mars, gjorde jag en sim som heter Abrielle! Henne var jag riktigt nöjd med och hade otroligt roligt när jag spelade med den simmen också.
 
Jag började med önskesimmar och såhär såg den första ut!
 
I april tycker jag själv att jag började göra bra mycket bättre simmar än tidigare, dessutom så lärde jag mig att ta bättre bilder i Sims. Kailey var en sim som jag var sjukt nöjd med och hon var min favoritsim länge! Efter henne rullade det på ganska bra och jag gjorde många simmar som jag var nöjd med.
 
När jag fick 350 följare på tumblr gjorde jag en Followers-gif!
 
Så april var verkligen en månad jag själv tycker att jag utecklades mycket i, alltså när det kommer till sims-skapande! Nu kommer vi in i maj.
 
Jag gjorde en sim utan CC!
 
Jag gjorde startsimmen till min PGC, Lucy, det var dock inte det jag tänkte på då när jag gjorde henne. Gjorde också en killsim som faktiskt blev bra, Aiden!
 
Okej, nu har vi lyckats ta oss enda till november och här tycker jag att jag började göra simmar som såg ut på ett lite annorlunda sätt. En killsim som fortfarande inte har något namn men som är en favorit just nu!
 
Simmarna från december tror jag nog att dem flesta känner igen!
 
Så det är iprincip alla simmar som jag har skapat detta året! Har kanske missat någon, men visst kan man se skillnad? Vet inte om jag har hittat en "egen stil" än, men ni kanske tycker att man känner igen mina simmar på något sätt? Ni får jättegärna lämna en kommentar om vad ni tycker om mina simmar, för det är alltid roligt att höra! :D



queenofsims

http://queenofsims.blogg.se/

Sjukt fina simmar! Du är jätteduktig :)

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


emelie

http://canavan.blogg.se

Åh så kul att se! Kanske gör något liknande på min blogg! =)
Jag tycker faktiskt att man kan se på vissa simmar att dom är gjorda av dig, tycker munnarna och näsorna ofta brukar vara ganska lika på ett sätt :)

Svar: Ja, tyckte att det var en roligt grej! Och jag tror att du har rätt, i alla fall om munnarna, haha ^^
spacesims.blogg.se


Emma

Du gör dem snyggaste simmarna ever! Synd att alla inte är tillgängliga för nedladdning :D

Svar: Tack så väldigt mycket! :D
spacesims.blogg.se


Emma

Guash vilka fina simmar! :3

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Paradise

http://simsparadise.blogg.se

Du gör sjukt fina simmar c:

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Emma

http://simssdream.blogg.se

Du gör så himla fina simmar!

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Åh min önskesim Charlene! Har följt din blogg i ett år ungefär, känns inte som att det är så länge jag gjort det haha!
Keep going liksom! :D

Svar: Haha, roligt med folk som har följt så länge! :D
spacesims.blogg.se


Tilda

Juste! Glömde säga vad jag tyckte man kände igen dina simmar på, näsorna och munnarna är ofta ganska familjära om man ska säga så men fin svenska :)

Svar: Jo, tror också det! :)
spacesims.blogg.se


Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

Väldigt unika, fina och häftiga simmar! Ja jag tycker du har hittat en egen stil :)

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5