Dagens nerladdningstips - Poser för småbarn & barn

2013



Att hitta poser till småbarn och barn är inte det lättaste, jag har dock rotat fram några stycken till er och jag hoppas ni hittar några som ni gillar!
 
 



Chaos

http://chaossims.blogg.se

Älskar dem! Så söta :D


Bacon. ♥

Hej!
Jag tycker jätte mycket om din blogg och alla nedladdningstips du gör. Men hade du inte kunna göra ett STORT nedladdningsinlägg med tips om var du laddar ner ögon/linser, hud, smink, hår, kläder, möbler, poser och allt! För jag hittar ingen bra sida att ladda ner allt på (hittar absolut inte linser/smink/hud/hår). Så det hade varit jätte schysst om du kunde göra ett sånt inlägg.

/Baco. ♥

Svar: Hej och tack så mycket för berömmet! Det hade varit svårt för mig attt göra, eftersom jag har så otroligt mycket nerladdat. Men du kan kolla in inlägget om var jag laddar ner ifrån, tyvärr kan jag inte länka det men tror att det finns under "Allmänt" :)
spacesims.blogg.se


Bacon. ♥

Hade du inte kunnat göra en sim med fina ögon, fin hy, snyggt smink, snygga hår, piercings, tatueringar och massa snygga kläder? Alltså bara CC, så kan man ladda ner den? Det hade varit fett schysst!

Svar: Det var tänkt att jag skulle göra det, men har inte haft tid. Annars kan du ju kolla simmar jag redan lagt ut för nerladdning :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5