Hejsan!

2013



Hejsan allihopa, Kim på kimssims här! :D

Jag hoppas ni njuter av de inlägg som dyker upp på denna bloggen, för
det gör i alla fall jag! Tror vi alla saknar Fidde vääääldigt mycket
(jag mest ;P) men nu är det bara nio dagar tills hon är hemma igen,
tack och lov!

Vi har snackat tidigare om att jag skulle dyka in med ett gästinlägg,
men jag kom inte på vad jag skulle skriva om förrän i söndags, så det
fick vänta, men underbar som min bästis är fixar hon detta på sin
semester! ;D

Jag har i alla fall dragit igång en frågestund på min blogg nu, där ni
kan ställa precis vilka frågor ni vill till mig och Stephanie på
othersims, plus att ni kan ge oss utmaningar, och denna är igång till
klockan tre på torsdag, så se till att passa på och klicka in och ställ
era frågor medan ni har chansen! :D detta kommer sedan filmas och
läggas upp så det är lite once in a lifetime (skoja!) :P

Är det någon som har skickat in bidrag till Fiddes tävling? Jag
funderar på att delta, men tror jag ska vara moraliskt stöd åt Fidde
istället när hon sitter och väljer bland era fina simmar! :P

Men nu ska jag inte tjata mer, hoppas ni tittar in hos mig och
Stephanie, våra bloggar hittar ni på http://kimssims.bloggplatsen.se/
och http://othersims.blogg.se/ :D
Ha nu en underbar sommar (vad som finns kvar av den!) så taggar vi
värme nu! Puss! :*









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5