PGC Generation 4 - Del 3

2013



Larissa var bjuden på en del fester men gick nästan aldrig, dock gjorde hon ett undantag dagen före sluttentorna (?!!) och gick på en fest hos Cid.
Larissa var uppe tidigt nästa morgon och tyckte att hennes rumskompis också borde gå upp - så hon inte skulle missa sin sluttenta. Så Larissa tog sin megafon och skrek på sin stackars kompis, fast hon verkade inte bry sig speciellt mycket i alla fall.
Larissa klarade i alla fall alla sina sluttentor och fick ett MVG!
Senare bjöd Larissa hem Cid, men bara för att säga att hon tyckte de bara skulle vara kompisar. Cid blev ganska sur, men kunde ändå tänka sig att fortfarande vara vän med Larissa.
Sen var det dags att lämna Campus, Larissas rumskompisar såg minst sagt glada ut över detta.



anon.

Okej det har är så random men Flawed är ute nu och jag typ skrek!!! Ska du köpa den? Jag ska absolut!! Kolla Diamonds blogg, hon har länkar den o så! :D


Älskar din blogg btw! :)<3

Svar: Ursäkta men jag har ingen aning om vad du pratar om? :)
spacesims.blogg.se


anon.

Haha ojj förlååt jag var bara så ivrig att jag glömde bort att skriva vad jag mena, haha. Och nu när jag tänker efter kommer du nog ändå inte förstå... Men iaf är det typ en tjej som heter diamonnddx på youtube och hon gör en sims 3 machinima series som heter anon. och de äger! Hon har redan skrivit en bok som är baserad på serierna, och den kan man köpa online. Nu har hon skrivit en till bok som heter Flawed och ja, den äger!

Hennes blogg (egentligen tumblr) är diamonnddx.tumblr.com men hon postar videosarna på sin kanal.

Verkligen förlåt för de här röriga kommentarerna men jag har varit fullkomligt hypad hela dagen, ^^.

Rekommenderar verkligen alla som läser det här att kolla på Anon. - ni kommer vara fast!

Svar: Jaha, Anon har jag sett, fast bara några avsnitt :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5