Simtävlingen - De 10 simmar som gått vidare

2013



Nu har jag efter mycket "om och men" lyckats välja ut 10 stycken simmar som gått vidare! Det var faktiskt svårt, och ni har alla gjort ett bra arbete med era simmar. Ni som har simmar som gått vidare ska tills på lördag (27/7) ha tagit max tre bilder med temat "Fantasy" (tycker det låter lite snyggare på engelska - fantasi för de som inte vet vad fantasy betyder). Dessa 1-3 bilder ska mejlas ([email protected]) till mig! Det är mycket viktigt att ni mejlar dem, eftersom att jag varit tvungen att print screena flera bilder och då inte fått med hela bilden. Det finns inga gränser, bara ni kan motivera till varför ni gjort som ni gjort - så alla fattar! Okej, nu till simmarna som gått vidare!
 
 
Lumen Fox av Thesimsblogg
 
Alexia Crainberry av Simsplaneten
Lucy T av Typo Sims
Bea Gadd av  Elina
 Lizzie Clark av Linnsims3
Yennifer Aughn av Simstjejerna
Maya av Othersims



Vintersol

http://www.vintersol.webblogg.se

Grattis till dem som gått vidare :)


Chaos

http://chaossims.blogg.se

Grattis till de som gått vidare! :D


Jag vet inte om jag hinner fixa temat till lördag!! Jag är på Tjörn till söndag, men jag har datorn med, men jag vet inte om jag kommer hinna spela sims man vill ju inte sitta inne o spela sims på semestern, men vi får se! Jag meddelar om jag hinner spela sims!! ;-)


Mapacha (den andra)

http://www.mapachasims3.bloggplatsen.se

Ursäkta men du har glömt att skriva vem den sista är gjord utav.

Svar: Oj, det försvann tydligen. Ändrar det när jag kommer hem :)
spacesims.blogg.se


Hej

Jag har en liten idé vad man kan vinna sedan! Vinnaren kan ladda upp simmen på Exchange och sedan bli en modell på bloggen som du tar lite kort med o så! ;-)

Svar: Vinnaren får 400 simpoints och ett inlägg där simmen visas upp. Men tack i alla fall! :)
spacesims.blogg.se


Reinhild

http://simstjejerna.blogg.se

Får man ändra hudfärgen? Sen undrar jag om man får ändra till vampyr, fe osv.?

Svar: Ja, det är okej och att ändra dem till vampyree och liknande är okej :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Hej.. Får man använda smink nu? .... Är lite förvirrad. Får man sätta dit är och så också eller? Bara så du vet är det Louise från Louisesims.bloggo.nu fast jag bytte till blogg.se och där heter jag louisessims.blogg.se bara så du vet ;) /Louise

Svar: Man får ändra smink och ha ärr :)
spacesims.blogg.se


fannycecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Tack! Märke inte det förrän nu. Måste ladda ner lite saker när jag kommer hem.


Jag hann! Har skickat bilderna nu! =)

Svar: Vad bra :)
spacesims.blogg.se


Annika

Synd, att man inte kom med. Ha gärna fler såna här tävlingar då när denna är över :D

Svar: Det ska jag definitivt ha! :)
spacesims.blogg.se


Louise

Hej.. Igen. Jag kanske inte hinner göra färdigt temat till lördag eftersom jag förmodligen inte kommer ha tillgång till en dator. Men söndag har jag tillgänglighet till en dator med säkerhet. /Louise


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Hej, kan jag skicka in dom nu på lördagen, glömde skicka in mina bilder igår.

Svar: Det går bra, ni har tills i natt att skicka in dem! :)
spacesims.blogg.se


Louise

Jag hann gör bilderna ändå nu :) !

Svar: Super! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5