Behöver er hjälp lite

2013



Nu på onsdag ska jag åka till Italien och vara borta i tre veckor, så jag behöver fixa lite tidsinställda inlägg. Jag har tyvärr inte hunnit (och haft jättestor lust) att spela Sims, så några PGC inlägg och inlägg om andra familjer kan jag nog tyvärr inte fixa. Så jag undrar vad ni skulle vilja läsa om? Det ska alltså vara inlägg som jag inte behöver starta mitt Sims för att kunna skriva. Jag har några ideér men det skulle vara super om ni kunde lämna en kommentar om vad ni vill läsa om!
 



Candoris

http://thesimsblogg.wordpress.com

Hej hej! Hittade hit via Fanta precis :D Grattis, du förtjänade att bli månadens blogg ser jag, fin blogg!

Hoppas du får det roligt i Italien! Jag har frågat så många men antingen så får jag inget svar eller så märker jag dem bara inte (??) men skulle tycka det var trevligt om jag en gång för alla fick klarhet i hur cc funkar. När man väl har laddat ner - vad gör man sedan? Extraherar antagligen, men ska filerna flyttas till något särskilt ställe eller funkar de oavsett vart man lägger dem?? O_O

Så en tutorial för totala newbies i nedladdnings-djungeln är vad jag önskar mig. ^^

Svar: Okej, ska se om jag kan skriva ihop ett vettigt inlägg om cc! :)
spacesims.blogg.se


sqllinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Tips på nerladdningar :-)
Recensioner
Tutorial på hur man gör fina simmar!
Aja lyckos du! Du får åka till itailen medan i min hemstad varannan natt så åskar det :-(

Svar: Okej, tack! Ja, det är inte så roligt väder i Skåne heller just nu :)
spacesims.blogg.se


Simlisch

http://simlisch.bloggplatsen.se

Downloads/kläder kanske? :D

Svar: Ska se vad jag kan hitta för kul! :D
spacesims.blogg.se


Alicia

tips på kläder och annat .
och en liten fråga , Vilka ögon har du på dina simmar som default?
tips på youtube videos om sims och några youtube kanaler med sims.

Svar: Jag har dessa ögon som default http://brntwaffles.tumblr.com/post/52974321231/part-two-of-the-request-charlottes-clear-eyes :)
spacesims.blogg.se


Dokinoki

Försök att visa dom finaste bilder du har på dina simmar i ett inlägg!


Emma

Tips , det skulle vara kul att veta mer om sims typ olika saker man inte tänker på o.sv.
Olika moddar , dina favoriter på Modthesims och TSR
Hus som man kan ladda ner
Fina simmar , folk som gör fina simmar o.s.v. :)


Puck!

Jättefin sim!

Svar: Tack!
spacesims.blogg.se


Linnie

Skulle vara jättekul om du kunde skriva om olika roliga utmaningar ^^
Eller tipsa om kläder och poser för barn och småbarn. :)


sqllinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Vi bor i samma landskap :-)

Svar: Vad trevligt! :)
spacesims.blogg.se


Matilda

http://mittsims.blogg.se

Jag skulle VERKLIGEN vilja läsa om sliders! Har en massa men hittar inte moden som gör att man kan ha över 5 (eller vad det nu var) , skulle verkligen uppskatta ett sådant inlägg enormt!


Elina

Jag skulle gärna vilja läsa guider, visste du att, tips och recensioner. :)


Anna :3

Hus nedladdnings tipsen? ;)
Tips på bra spel att spela när man inte kan spela sims?
Förklara varför du skapade bloggen kanske?
Kunde inte komma på något mer just nu men det var nog ganska bra tips eller hur? :D


Simssmulan

Dina bästa tips till en som bloggar om sims? :)
Du kanske kan kolla upp några bra simsbloggar och länka de? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5