Familjen Velk - Bebis på väg

2013



Thomas jobbade som brandman innan, men det fick han dock sluta med eftersom hans livslånga önskning var att bli känd kirurg. Dock så tyckte han ju att det var lite kul att skryta om brandmansyrket för Danesha.
Danesha hade mått dåligt ett par dagar och det visade sig ganska snabbt att hon var gravid! Hon berättade det direkt för Thomas som också blev väldigt glad, även om de inte ens pratat om barn så var det ju en rolig nyhet!
Danesha har läst alla graviditetsböcker som finns men känner sig ändå lite osäker på hur det ska gå med barnet. Thomas har läst en graviditetsbok och även om Danesha skulle vilja att han läste mer, så behöver Thomas koncentrera sig lite på jobbet nu.
Även om Danesha har fått en ganska stor mage så sköter hon fortfarande om sin trädgård väldigt flitigt. Hon har inte så mycket annat att göra och hon tycker om att fixa med den.
Mitt på dagen var det dags för Danesha att föda, Thomas insåg nu att han inte var speciellt påläst och fick panik. Men till slut så lugnade han ner sig och tog med Danesha till sjukhuset. Där födde hon en liten pojke som fick namnet Caleb, han fick egenskaperna Virtuos och Älskar naturen.
Caleb är en väldigt omtyckt familjemedlem och får otroligt mycket uppmärksamhet.
Några dagar senare var det dags för Caleb att växa upp till ett småbarn! Han ärvde blåaögon från sin pappa men fick sin mammas hårfärg eller ja, hans pappa har någon liknade hårfärg också.



InsaneSim

http://insanesim.bloggplatsen.se/

Vad söt minstingen blev. :)

Svar: Ja, hoppas det håller i sig :)
spacesims.blogg.se


Linda

Hej! Vet du någon mod som gör att man kan byta kläder när en sim är gravid? Har hört om en mod som heter mastercontroller men hittar inte länk till vart man kan ladda ner den :( Tacksam för svar och du har en jättebra blogg! :)

Svar: Jag använder MasterController, du kan googla på nraas MasterController, så borde du hitta det! :)
spacesims.blogg.se


Hej! Jag undrar om du vet var man kan ladda ner Dragon Valley gratis? t.ex mediafire eller något.

Svar: Ja, det du hittar det på mega här: https://mega.co.nz/#!HAUCkRoT!MMIr516hgC3j6MoOiq9ki1p2WG8WJ7DhzoYp4Zro7Z4
spacesims.blogg.se


Fanny

http://CrazyFanny.devote.se

Hej! Vart finns tröjan hon har när hon är gravid? :)

Svar: Jag hittade tröjan när jag var inne på den här sidan: http://simblrccresources.tumblr.com/ , så om du bläddrar några sidor fram så borde du hitta den! :)
spacesims.blogg.se


Linda

Jag har googlat på nraas mastercontroller men jag hittar den inte :(

Svar: Här finns det: http://nraas.wikispaces.com/MasterController :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5