PGC Generation 3 - Del 54

2013



Familjen anlitade en städare och det första han gjorde när han anlände var att be om Charlies autograf. Vilket Charlie inte verkade uppskatta speciellt mycket.
Larissa har hittat böckernas fantastiska värld, även om hon för det mesta läser logik-böcker! Hon är redan fast beslutsam om att jobba inom sjukvården när hon är vuxen, så det är väl bara att kämpa på.
Mitt i natten kom det en tjuv och hälsade på, vilket var mindre trevligt. Som tur var hann polisen till familjens hem innan tjuven ens tagit sig in i huset!
Charlie passade på att läsa en godnattsaga för Lauren - de skulle ju trots allt växa upp till tonåringar nästa dag! Jag vet inte om han försökte hinta Lauren med att också ta jobb inom sjukvården med logik boken.
Nästa dag var det alltså fyrlingarnas födelsedag! Lassie kommer dock att stanna ett tag till på internatskolan, så henne får vi inte se förens hon är vuxen. Men från vänster är det i alla fall: Lauren, Kade och Larissa!



Enya

http://www.enya.n.nu

Hej! Gud vad Lauren är lik Kailey!

Svar: Oj, tycker du? Haha, det håller jag nog inte riktigt med om, men alla tycker vi olika! :)
spacesims.blogg.se


Kan du snälla förklara lite hur man läser godnattsagor för barn, har ju precis skaffat Leva Livet så jag håller fortfarande på att utforska, men jag vill gärna veta hur man gör! :)

Svar: Om jag inte är helt ute och cyklar så kan du göra såhär: om du spelar med barnet trycker du på en vuxen sim och "vänlig" och sen så finns där nog "be om en godnattsaga". Om du spelar med en vuxen sim så trycker du på barnet simmen ska läsa en godnattsaga för och väljer "vänlig" och sen "läs en godnattsaga" eller något liknande! Jag tror det är så du gör :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Larissa är så fin...vart är håret ifrån?

Svar: Jag ska se om jag kan rota fram nerladdningslänken! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5