Abrielle Fench

2013



Kommer ni ihåg Abrielle Fenchsom jag skrivit lite om i min förra blogg? I alla fall, eftersom jag inte kan uppdatera om min PGC idag, så tänkte jag uppdatera om henne lite grann!
Det var dags för Abrielle att föda, så Magnus tog med Abrielle till sjukhuset där hon fick en liten flicka som heter Dacey! (om jag inte minns fel)
Familjefoto, Magnus, Dacey och Abrielle! Än sålänge kan man inte riktigt se vem Dacey liknar mest, men jag håller tummar & tår för att hon ska likna Abrielle!
Massa bilder på Dacey, hon växer mer och mer för varje dag och kan redan både gå och prata!
Abrielle tog med Dacey på en promenad i Aurora Skies, som faktiskt är en väldigt fin stad (även med min kassa kvalité som ni kan se i dessa bilder)!
Abrielle ska snart tillbaka till jobbet, så hon har börjat dra igång med träningen igen! Magnus umgås mycket med Dacey och gillar att läsa böcker för henne, även om hon nog inte förstår allt.



Anonym

Daceys hår , vart är den ifrån ?

Svar: De är från Anubis, du kan klicka dig vidare här ifrån http://spacesims.bloggplatsen.se/2013/02/19/9487535-nerladdningstips-frisyrer-till-smabarns-tjejer/
spacesims.blogg.se


A

Vart hittar man mer realistiska ögonbryn för småbarn/barn? Har bara för tonåringar och uppåt, men skulle vilja ha för yngre :)

Svar: Jag är faktiskt inte helt 100 var jag hittat alla ögonbryn, men om jag hittar var jag laddat ner dem från, så skriver jag om det! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5