Lite information

2013



Eftersom jag nu bloggar på en ny plattform så tänkte jag bara skriva lite info om detta.
 
-Först och främst, jag har en frågelåda som är via blogresponse, den fungerar precis som den på bloggplatsen, ni klickar bara på den så kommer ni kunna ställa frågor. Ni kan ställa frågor både anonymt eller om ni har er blogg kopplad till den.
-Kommentarer kan jag också svara på precis som på bloggplatsen, om ni vill att jag ska svara på er blogg eller något annat, så skriv det i kommentaren!
-Vill ni göra ett nytt länkbyte så kommentera bara så fixar vi det!
-Ni behöver följa bloggen igen på bloglovin, jag har lagt in en länk till det i menyn.
-Jag har lagt in en snabblänk, men kommer att lägga in fler. Det kommer vara saker som folk ofta frågar om - alltså package-filer, poser och liknande. Jag kommer också göra en "vanliga frågor & svar", eftersom jag ofta får liknande frågor.
-Mina spel kan ni se under min presentation, fast det antar jag att i klurat ut! Om ni tar muspekaren över så kommer det stå vilket spel det är (på engelska dock).
 
Sist men inte minst, så kommer det nog vara en del pillande med bloggdesingnen. För jag är inte nöjd just nu, det är lite för rosa för min smak, så jag ska se vad jag kan göra åt det! Om ni har några funderingar eller något annat så kommentera! Det kommer att komma upp sims-inlägg imorgon, då jag känner att jag redan lagt ner väldigt mycket tid på bloggandet idag! :)



Myzan

Jag tycker att den nya designen blev jätte snygg :)

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Sims3tjejen

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

Hwj! Din nya blogg är jättefin! Undrar om du vill göra ett länkbyte?


Anonym

Hej , på önskasim kommer man önska på din gamla blogg eller den här och kommer du göra önskesimmarna som folk har önskat på din gamla blogg ?

Svar: Hej! Jag kommer göra ett inlägg om det där man kan önska på den här bloggen, men såklart kommer jag göra de simmarna som folk önskat på min gamla blogg också! :)
spacesims.blogg.se


Fanny-Cecilia

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

Det känns konstigt att du har blogg.se nu men man vänjer sig, kan du starta med önskesimmar igen?
Jag tänkte precis önska en sim då jag såg att du hade bytt blogg.
PS. Kan vi göra ett länkbyte?

Svar: Hej, jag har tänkt börja med önskesimmarna igen. Och ja vi kan göra ett länkbyte, lägger in dig nu! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5