PGC Generation 3 - Del 41

2013



Eftersom att Macon har egenskapen Atletisk har han börjat träna lite!
Charlie gillar att läsa godnattsagor för Macon, även om han ofta somnar ganska fort.
Det var trillingarnas födelsedag, så alla tre blev småbarn! Samantah fick brunt hår och rosa ögon.
Sally fick blått hår och blå-lila ögon!
Sam fick också blått hår men gröna ögon! Eftersom ingen av trillingarna fick båda anlagen rätt så har Dakota fortfarande, efter 9 barn, ingen arvinge!
Eftersom att Dakota om bara några dagar skulle bli en gamling och det inte finns någon arvinge, så fick hon dricka ett Ung-på-nytt-elexir!
Om man är ungdom igen så kanske det är dags att uppdatera sig själv lite! Så Dakota fick både nya kläder och ny frisyr, vad tycker ni?



detta hår ska du länka till mig, ok? ;)

Svar: Såklart! :D
spacesims.blogg.se


Oj, är det svårt att ta hand om så många simmar och tänka på att man måste ha fler? :o

Svar: Småbarnen är väldigt jobbiga eftersom en annan sim måste ta hand om dem, annars går det ganska bra med de andra! :)
spacesims.blogg.se


Ida

Åhh! Superfin! Kan du ladda upp henne på exchange? :)

Svar: Det kan jag kanske göra! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

I vilken stad bor de i ?

Svar: Hidden Springs :)
spacesims.blogg.se


Jättefin blev Dakota!:D

Svar: Tack! :D
spacesims.blogg.se


Reinhild

Var hittade du Ramones tröjan? DÖSNYGG JU!

Svar: Den finns på TSR men kräver ett betalkonto, jag laddade ner den på en annan hemsida, men deras nerladdningslänkar fungerar inte för tillfället, men jag kan länka så fort det fungerar igen! :)
spacesims.blogg.se


Reinhild

Okej! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5