Carmen & Taj

2013



Carmen hade inte mått så bra de senaste dagarna.
Carmen tyckte faktiskt så pass mycket om Taj så hon gick runt i staden (hon bor i Lucky Palms, det glömde jag skriva sist) och sa till alla hon haft en relation med att de bara skulle vara vänner. De flesta accepterade det och tog det ganska bra, någr andra blev lite mer upprörda.
Taj fick en makeover (och man kan se min dåliga grafik i bakgrunden!)
Eftersom det var slappardagen så besökte Carmen och Taj sommarfestivalen! De deltog i ätartävlingen men förlorade båda två.
Precis innan Carmen skulle åka rullskridskor (heter det så?) så visade det sig att hon var gravid! Det är tyvärr inte Taj's barn, men det är han lyckligt omedveten om.
Men Carmen berättade i alla fall den roliga nyheten för Taj som såklart blev jätteglad.
Så glad att han firade! De har ju bara varit tillsammans i två dagar, inte alls tidigt för ett frieri, right? Men en förvånad och glad Carmen sa ja i alla fall - här går det fort fram!



Lilly

hej, ny läsare av din blogg den är jättebra :D och det där med tidigt frieri, min kompis pappa friade dagen efter att dem hade TRÄFFATS och, ja dem ska skilja sig nu så, jag hoppas endå att det går bra för dem :) och igen, super bra blogg :)

Svar: Vad kul med en ny läsare! Oj, vad tråkigt, det sista då.
Tack! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5