Ny familj

2013



Jag startade mitt Sims igår för första gången på typ en vecka, och gjorde en ny familj. Jag är helt ärligt lite trött på alla mina familjer i Sims. Jag spelade inte jätteseriöst i början, la inte ens tid på att göra en ordentlig sim. Men nu när jag har spelat med familjen i ungefär en simsvecka så måste jag faktiskt säga att jag gillar den! Så tänkte uppdatera lite om den.
Här är simmen jag startade med - Carmen, som ni kan se så ser hon ganska "tråkig" ut. Hon har egenskaperna flörtig, neurotisk, snobb, oemotståndlig och den sista kommer jag inte ihåg. Det första hon gjorde var att skaffa ett jobb inom affärer, eftersom att hon vill bli rik!
Carmens väldigt lilla hus, som består av en liten toalett och ett kök samt ett stort vardags-/sovrum. Hon har ju inte direkt några pengar, så det blev en väldigt enkel inredning och det är fortfarande ganska tomt.
Efter att Carmen sökt jobb inom affärer bjöd hon ut sin chef - man ska ju ha en bra relation till chefen, eller hur? Även om Carmen tog den relationen en bit längre, hon struntade blankt i att hennes chef är bra mycket äldre än henne och har både fru och barn.
Det var inte bara Carmens chef som fick en massa kärlek. Carmen hann träffa sju andra simmar under några dagar och det slutade med att hon hade ett rykte som "Manipulerare". Det bekymrade dock aldrig Carmen!
En inbrottstjuv var även på besök en natt, som vanligt kom polisen för sent och tjuven tog både en soffa och en stol. Carmen var ganska sur, det var ju trots allt hennes saker som hon köpt för sina intjänade pengar.
Alla Carmens relationer verkade dock få ett slut när Carmen träffade Taj, för de två klickade direkt! Carmen var så ivrig så hon bad en förvånad Taj att flytta in hos henne direkt. Att han tackade ja till att flytta från sitt stora hus till Carmens lilla hus är en gåta.



Anna ^^

Gud vilken söt sim! I vilken stad bor hon i? :)

Svar: Tack, det glömde jag skriva men hon bor i Lucky Palms :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Är det inte Aubrey som står i bakgrunden på näst sista bilden??

Svar: Du menar nog Abrielle och jo det är det :)
spacesims.blogg.se


Th3S1mm3r

Får jag bara fråga en sak? Vad gör Abrielle ibakrunden av bilden?

Svar: Jag brukar placera ut simmar som jag gjort i staden för att det ska vara flera simmar där. Varför just Abrielle valde att stå utanför Carmens hus mitt i natten är en annan fråga! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5