Önskesim #7 - Billy Sand

2013



Namn: Billy Sand
Ålder: Tonåring
Kön: Kille
Undertyp: Människa
Biografi: När Billy var liten slog hans pappa honom. Hans mamma hade lämnat dom när Billy var 5 år. Billy brukade bara få några blåmärken. Men sen så gick det över gränsen och pappan slog till honom i huvudet med en spade. Billy fick ett jack i ögonbrynet. Pappan sitter i finkan. Billy fick flytta till en fosterfamilj men han rymde därifrån. Nu bor han i ett skjul i utkanten av stan. Han stjäl mat och kläder så kan är ganska snyggt klädd.
Vardagskläder | Badkläder | Finkläder | Träningskläder | Pyjamas | Ytterkläder
Tyvärr så har jag verkligen inget CC i klädväg när det kommer till tonårs killar! Jag hoppas att du Tilda som önskade Billy har något som du gillar. Jag hade heller inte installerat alla mina piercingar, så om du vill ha kan du ladda ner här! Annars hoppas jag att du är nöjd med honom! Jag tycker själv inte att jag är speciellt duktig på att göra kill-simmar, men jag tycker Billy blev ganska bra. Han har ett ärr i högra ögonbrynet, som ni nog kan se. Om ni vill att jag ska ladda upp honom på Exchange så säg till!



Tilda

Det vore jätte shysst om du laddade upp honom på Exchange!:)

Svar: Okej, då ska jag fixa det! :)
spacesims.blogg.se


Matilda

Vart hittade du ärret nånstans? =)

Svar: Om du bläddrar fram en bit här: http://i-like-teh-sims.tumblr.com/tagged/download hittar du en massa "scars" där finns även det Billy har!
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5