Tävling - Vinn två bröllopsklänningar

2013



Jag kom på igår när jag skrivit mitt inlägg om bröllopsklänningar, att det kunde vara kul att lotta ut en från Store! Så här kommer en ny tävling och priset är alltså två valfria bröllopsklänningar från The Sims 3 Store. Vad du behöver göra för att delta är enkelt, ta en bild på paret som ska gifta sig! Det spelar ingen roll om det är hemma i vardagsrummet, vid stranden, på biosalongen, i en studio - det får vara var som helst. Det spelar såklart ingen roll om det är en man och en kvinna, två kvinnor eller två män som ska gifta sig. Så ta fram din kreativitet och ta en bild!
 
Regler:
-Du får endast tävla med en bild.
-Lägg ut din bild på din blogg eller mejla mig, lämna sedan en kommentar och skriv om du har lagt ut bilden på din blogg eller mejlat den.
-Du får redigera och leka med bilden hur mycket du vill, det finns inga gränser!
 
Tävlingen avslutas den 9/6, alltså på söndag om ungefär två veckor. Har ni några frågor så är det bara att fråga på!



Hej, jag undrar, kan man skicka iväg en bild på ett par som gifter sig? Alltså som gifter sig på bilden eller ska det vara några som ska gifta sig?

Svar: Ja, det skulle gå bra. Det viktiga är att det är ett par :)
spacesims.blogg.se


sqlinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Här är mitt bidrag!
http://sqlinda.bloggplatsen.se/kategori/236541-tavling-svar/

Hoppas att bidragen är okej!

Svar: Tack för ditt bidrag! :)
spacesims.blogg.se


Anna :)

Jag är med *salut* :D

Skickade på mailen :)

Svar: Tack för ditt bidrag! :)
spacesims.blogg.se


Tove the simmer

http://dreamsims.bloggplatsen.se

Hej Fredrika! Jag är med i tävlingen. Länken till mitt inlägg med bidraget kana jag tyvärr inte länka, men om du går in på min blogg så hittar du inlägget direkt. Men om inte så får du bläddra ner lite.

Svar: Okej, tack för ditt bidrag! :)
spacesims.blogg.se


Tilda

Hej Fredrika!
Jag är med! Har skickat bilden på mailen.
Kram Tilda :)

Svar: Kul! Tack för ditt bidrag :)
spacesims.blogg.se


Har du fått mitt bidrag? Den är skickad via mailen så du vet!

Svar: Jag har fått det, tack för ditt bidrag! :)
spacesims.blogg.se


Jag har mitt bidrag på bloggen som första inlägg :)

Svar: Okej, tack för ditt bidrag! :)
spacesims.blogg.se


emelie

http://canavan.blogg.se

Hej! Jag har mejlat mitt bidrag! =)

Svar: Okej, tack för det! :)
spacesims.blogg.se


linnsims3

jag har mejlat mitt bidrag nu :)

Svar: Okej, tack för det! :)
spacesims.blogg.se


Sims3tjejen

http://sims3tjejen.bloggplatsen.se

Jag har mailat dig mitt bidrag

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5