Vad vill ni läsa om

2013



Ja, som ni nog förstår om ni läser rubriken så undrar jag vad ni vill läsa om? Jag har haft lite problem med blogglusten de senaste dagarna, men nu börjar den komma tillbaka igen! Sen är jag ledig resten av veckan (har varit ledig sen i måndags men i alla fall) och jag får sommarlov på tisdag, så nu har jag ganska mycket tid över till att blogga och spela Sims! Så om det är något speciellt du vill läsa om, kommentera. Nu tänker jag i alla fall ladda ner en massa nytt CC och sen se om jag kan knåpa ihop en önskesim och/eller en sim att ladda ner!
 



SimsF

Din PGC
(PGC Generation 3)

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Gurkan

Simmar du har skapat och som man kan ladda ner! :))

Svar: Okej! ^^
spacesims.blogg.se


sqlinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

frågestund
prova nya utmaningar
försöaka komma på nya utmaningar
göra recension

Svar: Okej, tack! :)
spacesims.blogg.se


Vera

Din Pgc, din nya familj, nedladdningstips och simmar att ladda ner

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Din PGC, nedladdningstips, simmar att ladda ner och Önskesimmar!

:)

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Anna :D

Jo, ja jag tycker du ska ha en ritar tävling, man ska rita en sim och sen ska du lotta en av skisserna som du gör en riktig skiss av :)

Svar: Intressant, vet dock inte om jag är så bra på att rita själv, haha ^^
spacesims.blogg.se


sqlinda

http://sqlinda.bloggplatsen.se

Du har leva livet va? Jag kan ha fel men jag är minst 90 procent säker att du inte har med leva livet ikonen i menyn!

Svar: Jag har Leva livet installerat, men har inte spelet själv :)
spacesims.blogg.se


Fanny

http://tstre.bloggplatsen.se

PGC! :D
Och sen spelbilder men mest PGC hehe

Svar: Okej! :)
spacesims.blogg.se


Anna tehe ;-;

Det blev fel, det ska stå 'som du gör en riktig sim av'.. Du behöver inte rita :)

Svar: Okej, haha! :)
spacesims.blogg.se


Maja

Jag vill se mer inredning, husbyggande osv! Kanske en video där du skapar ett hus? Intedningstips och byggtips kanske? Haha obsessed vid hus här! Annars om dina familjer du spelar med eller kanske speltips? Älskar din blogg och får minst sagt lust att börja spela själv varje gång jag tittar in här (vilket är ofta)

Kram!

Svar: Okej, ska se om jag kan fixa ihop något! Och kul att höra :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5