Ny namnlös sim

2013



Igår laddade jag ner en massa nya saker till mitt spel och dår blir jag nästan alltid inspirerad till att göra simmar. Så lyckade fixa ihop två stycken, och jag gillar dem! De ser inte direkt ut som mina simmar brukar göra vilket jag gillar. Visar först killen, vad tycker ni om honom?
 



Såååå snygg!!! Du får ge mig en nedladdningslänk sen ;)

Svar: Taaaack! Nerladdningslänk? ^^
spacesims.blogg.se


Anna

Så snygg!!

Ja, alltså, till honom menade hon nog.. och jag vill också ha honom i mitt spel :D

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Annie

Kan vara den snyggaste manliga simmen jag sett! Älskar allt ifrån håret till kläderna! :O<333

Svar: Oj, tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Elin

Såg denna sim, och skulle älska att ha honom i mitt spel! Tror du att du kan ladda upp honom?
Btw du har utvecklats otroligt mycket när det gäller skapande av simmar! :3

Svar: Jag tror inte jag vill dela med mig av honom riktigt än, kanske i framtiden.
Och tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


ida

han är så himla snygg snälla kan du inte göra så man kan ladda ner honom jag skulle göra vad som helst för att ha den simmen i mitt spel. du skulle vara värdens snällaste om du laddade upp honom

Svar: Tack så mycket!Jag har lite svårt att dela med mig av simmar som jag inte tänkt dela med mig av från början, vi får helt enkelt se! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5