Önskesim #16 - Alice Leros

2013



Önskesim 16 är klar, Alice som är önskad av Maja! Eftersom att personen som önskat simmen inte skrivit något namn döpte jag simmen till något jag tyckte passade (jag är väldigt fantasilös när det kommer till efternamn). Men jag hoppas att du Maja, gillar henne! Insåg nyss att det fanns ett namn i biografin, men det går ju att döpa om simmen i spelet, så jag hoppas det inte gör något!
Biografi: Alice kommer från bridgeport men valt att flytta till Lucky Palms för att komma ifrån alla skvaller tidningar och paparatizz som förföljde henne. Hennes föräldrar är stora i Skådespelarkariären och Alice har alltis varit i centrum. Tack vare hennes utseende har reportar alltid varit på henne men hon vill inte stå i centrum. Såfort hon fyllde 18 köpte hon första snabbaste biljett från staden för att starta ett nytt liv, men kommer hon kunna göra det?
Hur jag tänkte mig simmen: Jag utgick ganska mycket från egenskaperna på den här simmen, speciellt prydlig. Jag ville få simmen att se ut som en ordentlig och prydlig sim, mest genom kläderna, samtidigt som det skulle vara "flickig" (som förövrigt inte är något ord, okej jag har lite svårt för "kill och tjej"-saker). I alla fall så tänkte jag varma toner och sånt typ. Men jag är mest nöjd över frisyrvalet, tycker det passar simmen riktigt bra!
 
Vardagskläder | Finkläder | Badkläder | Underkläder | Idrottskläder | Ytterkläder



Nora

http://noram.blogg.se

åh, vart laddade du ner de där blommiga byxorna? Älskar verkligen din blogg! Favoritbloggen♥

Svar: Tack vad roligt att höra! Jag vet att byxorna är från TSR men kommer inte ihåg vad personen som gjort dem heter, jag ska kolla upp det i mitt spel så gör jag ett inlägg om det :)
spacesims.blogg.se


victoria

http://tthesims.bloggplatsen.se

Ah, så fin!!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Gud vad fin!!

Svar: Tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Hej! Jag ville bara säga till om att du har skrivit underkläder istället för sovkläder/pyjamas. Älskar din blogg!

Svar: Jo, tyckte det passade bättre, men tack!Tack så mycket, alltid roligt att höra! :)
spacesims.blogg.se


Siri

http://dreamsims.blogg.se

Har du använt några sliders till henne? Har inga i mitt spel, men vill jättegärna ladda ner henne och att hon fortfarande ska se samma ut som på bilderna :)

Svar: Ja det har jag nog, men om du inte ändrar hennes ansiktsdrag och kroppsform kommer hon se likadan ut i ditt spel! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5