PGC Generation 1 - Del 10

2013



Det var kärleksdagen och eftersom att Aiden och Lucy fortfarande inte är gifta så passade de på att gifta sig hemma i matsalen.
Edric och Lavender tillbringade dock dagen inomhus och spelade tv-spel tillsammans.
Aiden och Lucy trotsade regnet och besökte Vårfestivalen!
Lucy provade att gå på glödande stenar (?), vilket hon inte direkt var så förtjust i.
Medelålderskrisönskning nummer två var att skaffa en tatuering! Lucy hade redan två, men tatuerade in drömfångaren på revbenen.
Lucy och Aiden adopterade en flicka som heter Nayalah!
Lucy har slutat jobba som detektiv och istället börjat att skriva böcker! Änsålänge har hon inte gett ut någon, men hon jobbar på en science fiction.



Åh jag älskar din PGC! Världens finaste simsfamilj ju.

Svar: Åh, tack så mycket! :)
spacesims.blogg.se


Hur får du tatueringarna på såna ställen? Jag har alltid undrat hur folk får dom lite överallt men aldrig förstått hur, haha..

Svar: Med hjälp av det här modet: http://nraas.wikispaces.com/MasterController+ExpandedTattoo+Phase+Eleven :)
spacesims.blogg.se


Emyo

Var ifrån har du fått ''Jack''-tröjan? ^.^

Svar: Tyvärr kommer jag inte ihåg det, men du kanske kan hitta den om du bläddrar riktigt långt bak på den här tumblrn: http://simblrccresources.tumblr.com/tagged/sim:maleya :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5