Spacesims fyller 1 år!

2013



För ett år sedan så ändrade jag mitt bloggnamn på bloggplatsen till Spacesims och började blogga om Sims. Sen dess har det flytit på ganska bra tycker jag. Det har gått mycket bättre än vad jag någonsin trodde att det skulle gå, och jag tycker det är superroligt! Inte nog med att jag lärt mig en massa, jag har också fått en massa cred och fina kommentarer och det är verkligen roligt att det jag gör uppskattas! Så för att fira att Spacesims fyller 1 år så har jag gjort en liten överraskning till er, det är ingen superstorgrej men jag hoppas ni kommer tycka om den i alla fall. Dessutom kommer uppdateringen idag gå i 190! Tusen tack till er som kommenterat och läst, det betyder jättemycket för mig!
 



Vet du hur du fixade till bakgrundsfärgen bakom rubrikerna? Gjorde det, men min sitter för högt upp.
Hjälp hade varit tacksamt :)

Svar: Nu förstår jag inte riktigt hur du menar? Jag har använt en gratis design som grund och bara gjort några förändringar i den :)
spacesims.blogg.se


WOW! Grattis till 1 år, Bloggen :'D Det är en stor-grej! Sveriges bästa sims-blogg fyller 1 år! (; Grattis :'D

Svar: Tack så mycket! :D
spacesims.blogg.se


Chaos

http://chaossims.blogg.se

Stort grattis!! :D

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


jag har laddat ner samma design som dig, och kan du veta vad jag har gjort för fel, jag vill ha en sån dära bakgrundsfärg bakom rubrikerna. Om du inte förstår hur jag menar, kan du kolla in i bloggen :/

Svar: Det vet jag tyvärr inte hur man gör, det var så när jag laddade ner designen :/ Du kanske kan googla dig fram till ett svar?
spacesims.blogg.se


Albin

Hur exakt gjorde du bilden? Använde du backdropen och la dit texten på bilden?

Svar: Jag klippte ut simmarna från andra bilder och la dem på rymd-bilden, sen la jag in texten också :) Detta gjorde jag i Photoshop.
spacesims.blogg.se


Rolo

http://simnation.blogg.se

Supergrattis! Vi fyller år i mars vi :D

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Grattis!!

Svar: Tack! :)
spacesims.blogg.se


Albin

Hej! Var hittar du rymdbilderna? Behöver en bakgrund till bloggen.

Svar: Jag har hittat dem på google, är bara att googla typ "space wallpaper" och liknande! :)
spacesims.blogg.se


Tackar för svaren! Nu kan jag äntligen ha en vettig design på bloggen.

Svar: Varsågod! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5