TSR är nu gratis!

2013



Ni har väl inte missat att alla saker som innan kostade på TSR nu är gratis? Därför tänkte jag idag tipsa om lite saker som finns att ladda ner där! Ni klickar på bilderna för att komma till nerladdningarna.
 
 
 
 
 
 
 



Enya

http://www.enya.n.nu

Tack så jääääääättemycket för att du sa det!♥

Svar: Varsågod! :)
spacesims.blogg.se


Visst är det fantastiskt? Har spenderat timmar att leta upp allt som jag har velat ha, det förvånar mig dock att dem har gjort allt innehåll gratis..

Svar: Det är super! Men sen var det heller inte lagligt att ta betalt för sakerna och det var en del andra fula saker de höll på med. Men jag tror att det inte var så många som betalade för sakerna att det helt enkelt inte gick runt för dem :)
spacesims.blogg.se


Anna

Det är så himla kul! Har inte kommit igång med att ladda ner något än bara.. du får gärna tipsa om mer smink/frisyrer, och även frisyrer till männen :D

Svar: Okej, det ska jag nog kunna ordna! :)
spacesims.blogg.se


Precis, de hade laddat upp andras skapelser och sedan tagit betalt för dem, jag tror att allt är gratis för att klara sig från polisen.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5