Vad vill ni läsa om?

2013



Nu är det efterlängtade höstlovet här och jag har mer tid till både Sims och bloggen, så därför tänkte jag passa på att fråga vad ni vill läsa om? Jag håller på att fixa med en sak som jag hoppas ni kommer tycka om, men om ni har några speciella önskningar så lämna gärna en kommentar!
 



Helt klart mer av din PGC! Älskar den!!
Sen är det alltid kul med nedladdningstips på snygga grejer :-) Gärna något hus!

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Åh tack gode gud, höstlov! En hel vecka för sims och bloggen, fantastiskt, och nu till ämnet. Skulle gärna vilja se ett inlägg där du visar dina favoritnedladdningssidor baserat på olika kategorier ( T.ex vilken sida du laddar ner mest hår ifrån ).

Svar: Okej, tack för tipset! :)
spacesims.blogg.se


Anonym

Var har du laddat ner dom snygga tatueringarna på simmen? c:

Svar: Det vet jag tyvärr inte :/
spacesims.blogg.se


Anonym

din favorit nedladdningssida(sidor kanske hehe), mer av din pgc och hår till killar haha :-)

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


simmarsmulan

http://simmarsmulan.bloggplatsen.se

Nedladdningstips av olika slag är ju alltid roligt, precis som PGC'er, och andra mitt spel-inlägg :)

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Negin - NKSms

http://nksims.bloggplatsen.se

Jag ser gärna mer av din PGC ! Jag tycker din pgc är jättebra ! :)

Svar: Okej, tack för tipset! :)
spacesims.blogg.se


Kanske mer önskesimmar? Mer nedladdningstips inför halloween? Mer av din PGC!

Svar: Okej, tack för tipsen! :)
spacesims.blogg.se


Lou

Jag skulle gärna ha speltips för för roligare spelade så man inte tröttnar på att spela med den familjen man spelar på.

Svar: Okej, tack för tipset! :)
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5