Broke Legacy - Generation 1 Del 6

2013



EDIT: Mitt internet slutade fungera när jag skrivit halva inlägget, har nu uppdaterat det med fler bilder!
Emelies mage växer mer och mer för varje dag, och det är inte lågt kvar tills hon ska föda!
Som tur var tar Noah väl hand om Emelie!
Emelie besökte vinterfestivalen, det fanns inte mycket roligt att göra där för hennes del, men gunga kunde hon faktiskt göra.
 
Men precis när Emelie skulle köpa något varmt att dricka, var det dags att föda! Stackaren som stod i kiosken blev livrädd och stod bara och skrek. Men Emelie tog en taxi till sjukhuset.
Efter ett par timmar på sjukhuset fick både Emelie och Noah åka hem, med sig hade tvillingsystarna Cornelia och Cookie. För mina simmar kan aldrig nöja sig och ska alltid ha ett barn för mycket. Jag gjorde ingenting för att Emelie skulle föda mer än ett barn, ändå är det precis det hon gör!
Att vara småbarns förälder är inte lätt, tidiga mornar och ibland får Emelie eller Noah rycka in mitt i natten.
Noah trivs dock väldigt bra som pappa och spenderar en massa tid med Cornelia och Cookie.



issa

var kommer emelies hår ifrån? :) (den då hon har en bulle)

Svar: Jag kommer inte ihåg exakt, men ska helt klart kolla upp det! :)
spacesims.blogg.se


Signe

Varifrån har du fått mamman's hår? ♥

Svar: Det beror på vilket hår du menar? :)
spacesims.blogg.se


Elina

Ååå, Noah är så söt.
Kan inte du lägga upp honom på mediafire?
Förresten så har du världens bästa simsblogg :3

Svar: Tack! Jag får se, i framtiden kanske! :D
spacesims.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?


Senaste inläggen ▾

Kategorier ▾

Mitt arkiv ▾

  • 2016 06 07
  • 2015 01 02 03 04 07 10 11 12
  • 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 11 12
  • 2013 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12
  • Mina länkar ▾

    Design & layout ▾

    Bildlänkar ▾

    1, 2, 3, 4, 5